Lyckad Ciklidstämma

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Byttorp
    Användare
    • November 2003
    • 1585

blev jag refuserad????
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG

Kommentar

• Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

Ursprungligen postat av Zaphi
      Håller med Tony. En rovfisk som kanske äter sällan skall ju såklart matas sällan medan en aufwuchätare skall matas i princip hela tiden...

Problemet är ju att man jobbar 9 timmar om dagen och sover 7 timmar om dagen samt att akvariet är släckt när man åker till jobbet och släcks 23:00 på kvällen. Alltså kan man ju inte mata mellan 23:00 - 18:00 och mellan 18:00 - 23:00 är man ju inte sugen på att springa till akvarierna 10 gånger...

Någon borde komma på aufwuch-mat som man kan stoppa ner som plattor i karet där mbunasarna kan gå och beta och som varar ett par dygn! (nu patenterat av zaphi) :-)
      FAst Andreas sa att man skulle sluta mata mbunas hela tiden och bara mata ett par ganger i veckan. Eller sov jag (hur det nu skulle gatt till i de dar stolarna).
      Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Robin
        Användare
        • January 2003
        • 4526

Ursprungligen postat av Ola Svensson
        Eller sov jag (hur det nu skulle gatt till i de dar stolarna).
        Det var inte så himla svårt.
        Mvh
        Robin

Kommentar

• Zaphi
          NCS Medlem
          • July 2002
          • 5395

Ursprungligen postat av Byttorp
          blev jag refuserad????
          Det är klart. Du både reproducerade och publicerade skyddade bilder. Du får endast publicera bilder du har egna rättigheter till på ciklid.se.
          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Byttorp
            Användare
            • November 2003
            • 1585

Ursprungligen postat av Zaphi
            Det är klart. Du både reproducerade och publicerade skyddade bilder. Du får endast publicera bilder du har egna rättigheter till på ciklid.se.

Haha..så långt tänkte jag inte ens, trodde det var för att jag återgick till ämnet..hehe.. Skrev ju faktiskt credit till ÅKE, så nu får jag väl säga förlåt istället då...
            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
            Ordförande GCG

Kommentar

Arbetssätt...