blev jag refuserad????
Lyckad Ciklidstämma
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
Ursprungligen postat av ZaphiHåller med Tony. En rovfisk som kanske äter sällan skall ju såklart matas sällan medan en aufwuchätare skall matas i princip hela tiden...
Problemet är ju att man jobbar 9 timmar om dagen och sover 7 timmar om dagen samt att akvariet är släckt när man åker till jobbet och släcks 23:00 på kvällen. Alltså kan man ju inte mata mellan 23:00 - 18:00 och mellan 18:00 - 23:00 är man ju inte sugen på att springa till akvarierna 10 gånger...
Någon borde komma på aufwuch-mat som man kan stoppa ner som plattor i karet där mbunasarna kan gå och beta och som varar ett par dygn! (nu patenterat av zaphi) :-)Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SvenssonEller sov jag (hur det nu skulle gatt till i de dar stolarna).Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Byttorpblev jag refuserad????Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiDet är klart. Du både reproducerade och publicerade skyddade bilder. Du får endast publicera bilder du har egna rättigheter till på ciklid.se.
Haha..så långt tänkte jag inte ens, trodde det var för att jag återgick till ämnet..hehe.. Skrev ju faktiskt credit till ÅKE, så nu får jag väl säga förlåt istället då...Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
Kommentar