hehe, gäller o hänga med i svängarna, snubben försökte ju bjuda över men jag hade ju redan gett den äldre herren pengarna och tagit påsarna =)
Lyckad Ciklidstämma
Kollaps
X
-
-
Glada grabbar utanför thaihaket!Kommentar
-
Kommentar
-
Ursprungligen postat av RobinAlltså, nu fattar jag ingenting. Hur då beskära? Att jag inte va ensam på så många kort?
Den person som kanske kom med på nått kort då och då tillsammans med mig förstörde inte korten direkt.
Jag fattar fortfarande inte vad Fredrik wofflar om... Smashbollar?Mvh FredrikKommentar
-
Får inte glömma bort frunnsen heller [] Nu vet jag en som blir glad i alla fall []Kommentar
-
Två trötta norrlänningar som gjorde en bilaffär om en rostig Lloyd Alexander 58.Kommentar
-
E han till höger verkligen norrlänning? Kunde svurit på att han var dansk. Men så är jag inte direkt nån expert på dialekter...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-MajaE han till höger verkligen norrlänning? Kunde svurit på att han var dansk. Men så är jag inte direkt nån expert på dialekter...
Dock Finländare till börd.Kommentar
-
Nu med mer än ett dygn sedan stämman slutade måste jag säga att jag tycker det är riktigt kul att det är så många som gått in och kommenterat! Jag har läst varenda ord och vi tackar för detta!
Måste även citera Anton Lamboj som skrev i ett mail till mig: "I also was deeply impressed by the wonderful place and of course by the good talks...It was one of the best meetings I ever saw."
Så det känns ju rätt bra! Klart att man blir stolt då! :-)Kommentar
-
-
-
Men sluta nu å lägg upp massa roliga bilder å berätta hur kul allt va :\
man ångrar sig bara ännu mer för varje inlägg att man inte kom på stämman :\
(/&%¤(/&¤%)(/Kommentar
-
Laesk,
vi som åkte måste ju få götta oss... och så får vi varvat upp dig så du verkligen kommer nästa gång!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Laeskman ångrar sig bara ännu mer för varje inlägg att man inte kom på stämman :\
Han till vänster på bilden med brillor och musch måste ju vara Odis iallafall...Kommentar
Kommentar