Lyckad Ciklidstämma

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Fish
    Användare
    • May 2004
    • 1403

Instämmer i hyllningskören ! -En mycket väl genomförd Stämma. Och vill tacka grabbarna i Götet för den ;-)
    Ett speciellt leende till Mikael, som skall leda klubben vidare och Tony ,som ju osså skall hjälpa till med detta..
    Hälsn. Patrik

Kommentar

• Jonas E
      Användare
      • February 2003
      • 2533

hahahaha, undebara bilder. MEn var är alla avslöjande bilder på Robin?? Och alla andra vilda människor? Ingen som har bild på snubben som dansade på pianot när vi va på gothia towers?
      /Jonas
      540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Jonas E
        Användare
        • February 2003
        • 2533

min trewavasae Mc-hane..
        /Jonas

Kommentar

• Cutekid
          Användare
          • January 2003
          • 3368

Den är riktigt grym Jonas! Jag var faktiskt lite sugen på att välja dem men då hade jag brutit mot min gyllene regel [] Aldrig blanda Tangas med Malavis !!

Mvh
          Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• Niklas Olsson
            Användare
            • February 2003
            • 1156

Du fick dom allt VÄLDIGT billigt Jonas...:-)
            //Niklas

www.nofoto.se
            Nofoto på Facebook

Kommentar

• StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10784

Kanonfin trewasse Jonas! Vart fick du tag på den?

Kommentar

• Robin
                Användare
                • January 2003
                • 4526

Att jag inte sprang när jag hade chansen...
                Mvh
                Robin

Kommentar

• Ola Sjödin
                  Användare
                  • August 2003
                  • 514

Även jag vill sälla mig till skaran av de som hyllar arrangörerna! Mycket bra ordnat, toppentrevligt bemötande, intressanta föredrag.

Att jag dessutom fick med mig intressanta firrar hem gör inte saken sämre. Det kryllar inte precis av Champsochromisar i Norrbotten. Nu får de växa till sig ett tag innan de får flytta in i storburken men det verkar verkligen vara firrar med mycket "go" i!
                  Det var förresten kaxiga firrar som följde med hem från Göteborg. Chamsochromisarna åt pellets ca. 1,2 nanosekunder efter att de lämnat påsen och den förhållandevis lilla D. compressicepshanen (ca.11cm) utmanade genast 4-5 ggr tyngre venustusar och rostratusar. Det blir spännande och se hur det går!

Vi ses i Linköping!

Kommentar

• Danne_mull
                    Användare
                    • November 2005
                    • 60

Ursprungligen postat av Ola Sjödin
                    Även jag vill sälla mig till skaran av de som hyllar arrangörerna! Mycket bra ordnat, toppentrevligt bemötande, intressanta föredrag.

Att jag dessutom fick med mig intressanta firrar hem gör inte saken sämre. Det kryllar inte precis av Champsochromisar i Norrbotten. Nu får de växa till sig ett tag innan de får flytta in i storburken men det verkar verkligen vara firrar med mycket "go" i!
                    Det var förresten kaxiga firrar som följde med hem från Göteborg. Chamsochromisarna åt pellets ca. 1,2 nanosekunder efter att de lämnat påsen och den förhållandevis lilla D. compressicepshanen (ca.11cm) utmanade genast 4-5 ggr tyngre venustusar och rostratusar. Det blir spännande och se hur det går!

Vi ses i Linköping!
                    Lycka till Ola!

Tycker jag liksom många andra att det var väldigt trevligt och ett lyckat arrangemang. Att man sedan träffar en hel del trevligt folk gör ju inte saken sämre! Tyvärr missade jag en del av de jag hade tänkt att ta ett snack med men så är det, man kan ju inte räkna med att hitta alla, eller hur Patrik? Såg att det inte bara var jag som var hungrig under lördagens alla föreläsningar vilket ju var glädjande. När sockret sjunker minskar ju tyvärr också möjligheten att ta till sig informationen från de duktiga föreläsarna (vilket var synd...). Hoppas att det går att stoppa in en lunchpaus i nästa års stämma! Då blir det raka vägen till Linköping!

//Danne
                    Senast redigerad av Danne_mull; 03 April 2006, 21:26.

Kommentar

• PatrikMalmo
                      Användare
                      • May 2005
                      • 4642

Menassovafamba... vad ska man göra för att synas och höras?!? Jag VAR där, jag har vittnen!! Blev dock mestadels revival med skåningar och hallänningar för min del. Trist nog missades fredagen, får bota det till nästa år.

Annars var vi ett bra gäng som drog till Gothia direkt efter avslutat lördagsföredrag. Många söta töser och en del fulla akvarister, men inga systrarna Kallur (svårt val, men jag vidhåller att man inte behöver vara det minsta intresserad av sport för att vara intresserad av systrarna Kallur). Efter en del rundturer landade några skåningar på Sticky Fingers, där det blev verkligt vått. Till att börja med lånade jag ut mobilen till några gråtande hårdrockare, som hade blivit utkastade när de klagade på att 4rna var för små. Fortsatte i ungefär samma stil tills jag sent omsider gick mot vandrarhemmet, med en svag förhoppning om att sova någonstans i allafall.

Som den suveräne kille man är så frågar man ju inte efter vägen, så jag traskade en kvart åt fel håll tills jag insåg att jag inte hade en susning om var jag var. Började till lokalbefolkningens stora glädje fråga efter vägen till Avenyn... men till sist kom jag fram till vandrarhemmet och hittade till min egen stora förvåning ett akvaristrum, med tom säng. Har flera vittnen på att jag kom sist hem och gick först ut. Fast till årsmötet hann jag inte, en frukost fångade mitt intresse så jag blev sittande ett tag. Där kom jag på varför hårdrockarnas 4r var för små - det var någon jäkel som sparade dem och hällde dem i ögonen på mig under kvällen.

Nå. Söndagen gick rätt bra, och det enda föredraget jag somnade på var det första. Sedan bar det iväg till Nol, där det blev lite fisk och lite kräftor faktiskt.

Summa sumarun, en bra tripp, en bra helg. Jag hoppas dock att Linköping lägger in fler mingeltillfällen samt att det kanske kan samordnas lite bättre var man tar vägen på kvällarna.

Hilsen,

P
                      Ingen fisk har läst böckerna.

Kommentar

• Jonas E
                        Användare
                        • February 2003
                        • 2533

Ursprungligen postat av Niklas Olsson
                        Du fick dom allt VÄLDIGT billigt Jonas...:-)
                        Va de du som stod o deala med snubben när jag fick upp plånboken snabbt som fan o klippte dem?

sorry men de va de enda vinsten under söndagen jag ville ha (förutom min malawimugg som jag också fick tag på) []
                        /Jonas

Kommentar

• Alexander Ylipää
                          Användare
                          • October 2003
                          • 3615

Ursprungligen postat av Robin
                          Ett sånt välkomnande man fick på Phanang Thai slås inte så lätt. Mycket trevligt och uppskattat från min sida. Även om det ofta kändes som "alla känner apa - apa känner ingen".
                          Instämmer Robin. Det var väldigt trevligt för mig och erik att kliva rakt in i ciklidernas uppgrävda grottrevir Trevligt välkomnande och go god mat! Men en helg är dock för kort som ni säger för att man ska hinna surra med alla man vill surra med

En bild på Erik, som drack upp sin sista "Tropical Nyasa Mbuna" flingor, innan det var dax !
                          Mvh Alex

Kommentar

• Alexander Ylipää
                            Användare
                            • October 2003
                            • 3615

Ok, inga bilder från kvällarna, men här en på cutekidden med flera
                            Mvh Alex

Kommentar

• Alexander Ylipää
                              Användare
                              • October 2003
                              • 3615

Ett stim med ciklidister!
                              Mvh Alex

Kommentar

• Niklas Olsson
                                Användare
                                • February 2003
                                • 1156

Ursprungligen postat av Jonas E
                                Va de du som stod o deala med snubben när jag fick upp plånboken snabbt som fan o klippte dem?

sorry men de va de enda vinsten under söndagen jag ville ha (förutom min malawimugg som jag också fick tag på) []
                                Nädå, stod bara å kollade på när köpet ägde rum...å ja, du va verklgen kvick där (nog det snabbaste fiskköpet jag nånsin sett)...stackars motspelare.
                                //Niklas

www.nofoto.se
                                Nofoto på Facebook

Kommentar

Arbetssätt...