Förväxla inte mig med boråsare som blir upphetsade av sportfigurer. Det intresserar mig ingenting
Lyckad Ciklidstämma
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av ZaphiJag håller med Micke! Mycket konstigt att inte Ciklidstämmor har lunch. Så har det ju tydligen alltid varit. Tyckte också det va konstigt innan vi la upp schemat.
DD: Vi skrek om dragningen flera gånger och 52 ropades massor av gånger. Var tog du vägen? Å andra sidan missade du ju din prisutdelning av guldaborren också :-). Var höll du hus?
Jag vinner ingar priser *asg*...det liksom händer inte!
Så efter jag mottagit mitt första pris, och det var dags för "TheGolden", så tänkte jag att NU kan jag passa på att hjälpa frugan med ungarna (dom skulle tillbax till hotellet), men Mickes fru, började bete sig väldigt konstigt, stampade med fötterna, viftade med händerna att jag skulle komma tillbax!!!....sen gick ju det som det gick....och när man kommer till sans, så kom jag på att jag hade lotten i fickan......fasen...det beror nog på åldern, och att jag börjar se och höra dåligt!!!! *asg*
Bara för sakenskull....det gjorde mig inget att jag missade lotten, absolut inte!! *ler*
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Den andra boråsaren....inte DD...thats me...
Wofflan och Micke, ni missa inte dom i Skybaren, dom dök aldrig upp dit och det kan jag förstå efter det att man läst instruktionen som delas ut till alla aktiva i friidrottslandslaget (jag råkade komma över lite dokument om lägret i Cannes mm.)
Att man sen är lite trevlig mot tjejerna och så, det är väl bara trevligt Dom har ju en charmig stil också, Kallurchromisarna menar jag. Tur man är lyckligt förlovad på hemmaplanTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Min tur att stämma in i kören av Hyllningar! En mycket trevlig, läcker och välorganiserad stämma. Synd att man missar att prata med så många, det är ju så tight om tid jämt!
Fantastikt att att så många män (och pojkar) kan samlas i grupp, dricka lite alkohol och bibehålla så fin stämning. Andelen av kvinnliga könet som deltog var dock inte försumbar tyckte jag, men som på nåt sätt borde ökas eller hur! Det vore väl trevligt!
Föredragen var kanon, även min fru som bara är "titta på akvarist" hade full behållning.
Själv blev jag nästan sugen på att prova på nåt munruvande när jag lyssnade och såg västafrikaföredraget!
Ps. mycket roligt att få välkomna Mikael W och Tony i styrelsen!Anders LKommentar
-
Andelen kvinnliga deltagare tycker jag ändå ökat sen förra året. Det var riktigt kul att se. Även att de kammade hem alla priser i dyringlotteriet under den korta tid jag stod där och kollade.
Det var faktiskt riktigt skönt att inte ha med sig något som helst akvarierelaterat. Fick mitt förra året. Tyvärr (får jag nog säga) hade jag vägen förbi Ikea på vägen hem.. pengarna gick åt där istället. Skrutty gick på knäna hem men ändå - som ett vitt spjut på E20 norrut.Mvh
RobinKommentar
-
Succé........
Vi vill bara tacka alla som har arbetat fram den här ciklidstämman.
Ett "jätteprojekt" förstår vi..
Det var vår första stämma och absolut inte den sista.
Kicki och Peter V-åsKommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpWofflan och Micke, ni missa inte dom i Skybaren, dom dök aldrig upp dit och det kan jag förstå efter det att man läst instruktionen som delas ut till alla aktiva i friidrottslandslaget (jag råkade komma över lite dokument om lägret i Cannes mm.)
Att man sen är lite trevlig mot tjejerna och så, det är väl bara trevligt Dom har ju en charmig stil också, Kallurchromisarna menar jag. Tur man är lyckligt förlovad på hemmaplanMvh FredrikKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinAndelen kvinnliga deltagare tycker jag ändå ökat sen förra året. Det var riktigt kul att se. Även att de kammade hem alla priser i dyringlotteriet under den korta tid jag stod där och kollade.
Det var faktiskt riktigt skönt att inte ha med sig något som helst akvarierelaterat. Fick mitt förra året. Tyvärr (får jag nog säga) hade jag vägen förbi Ikea på vägen hem.. pengarna gick åt där istället. Skrutty gick på knäna hem men ändå - som ett vitt spjut på E20 norrut.Mvh FredrikKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Robin? Smashbollar?Kommentar
-
Ursprungligen postat av wofflanså du fick ingen inbjudan till deras rum alltså []Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar
-
Alltså, nu fattar jag ingenting. Hur då beskära? Att jag inte va ensam på så många kort?
Den person som kanske kom med på nått kort då och då tillsammans med mig förstörde inte korten direkt.
Jag fattar fortfarande inte vad Fredrik wofflar om... Smashbollar?Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Daniel Odellvarför beskära, finns väll mer kreativa saker att göra med de bilderna på RobinSenast redigerad av Byttorp; 03 April 2006, 15:47.Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Kommentar