Ursprungligen postat av Robin
Lyckad Ciklidstämma
Kollaps
X
-
Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCG -
För er som missa höjdarkvällen på Rockbaren (fredagen) så kommer här en liten bild som visar vad ni gick miste omTrappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
hahahaha, fan va go bild =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Hah, ja, vanligtvis gillar jag inte fyllebilder varesig på mig själv eller andra, men den där säger ju alltTony EnglundKommentar
-
Tony: Äh, fyllebilder...pfff....bara några öl ju....;-)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Kommentar
-
Jag kanske inte är rätt person att uttala mig om detta men Jonas.. hur kom det sig att du var så sen i lördags vid registreringen? Letade du efter nått på vandrarhemmet eller va det nån som limmat fast blykepsen? []Mvh
RobinKommentar
-
Ett sånt välkomnande man fick på Phanang Thai slås inte så lätt. Mycket trevligt och uppskattat från min sida. Även om det ofta kändes som "alla känner apa - apa känner ingen".Mvh
RobinKommentar
-
En bild på honan från det vf paret jag vannKommentar
-
CARL: En hemsk ful fisk och en dålig bild *ironi*
E det ingen som har lite fler bilder från helgen? Vad gjorde ni andra när vi var på Gothia, gick ni och la er eller what???Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
Ordförande GCGKommentar
-
Ursprungligen postat av RobinHahahaha! Mitt i prick!
(undra vem du egentligen skulle plåta)
Hoppas vi kan spendera lite mer tid nästa stämma Robin hehe!
Härligt att lära känna lite nya grabbar. Byttorp, Ola Sjödin, Calle med flera. Tyvärr hann man inte prata med alla som sagt. Patrik i Malmö, var du ens där haha! Synd att jag inte kände igen dig!
Tack GCG för en trevlig helg!
Och Zaphi, imorgon 20.45 sitter du väl klistrad framför TV:n när "vårt" Milan reser vidare!Kommentar
-
Ursprungligen postat av ByttorpFör er som missa höjdarkvällen på Rockbaren (fredagen) så kommer här en liten bild som visar vad ni gick miste om
Fyfaaaasen va vi hade skoj!!!!
iiiihhhaaaaaaaaa....
DD"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!Kommentar
-
Klart vi gör (nu när pool är ute)!
Forza Inzaghi! Forza Milan!Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Byttorpgjorde ni andra när vi var på Gothia, gick ni och la er eller what???Kommentar
Kommentar