Har börjat peta i mitt kar här hemma. Vilket har resulterat i att jag inte alls riktigt vet vad jag vill ha för fiskar.
Det jag har nu är följande.
2*2 Copadichromis Trewavasae dessa är jag nöjd med...
2*2 Otopharnyx Lithobates dessa har inte färgat något än, så dom är rätt intetsägande
2*3 Labeotropheus Trewavasae Kanon nöjd med dessa
2*2 Ps. Polit Nöjd med alla utom ena hanen
2*2 Cyrtocara moorii Kanon nöjd med dessa
3*3 Trohpeops Red cheek Inte så nöjd som jag hade hoppats på att bli, rätt så anonyma i karet faktiskt.
2*3 Melanochromis Johanni Här är jag nöjd
Som jag själv upplever det har jag rätt mkt arter för tillfället. O jag själv tycker det är väldigt rörigt i karet. Det arter jag kan tänka mig å peta bort är Tropheopsen o Lithobatesen. Men vet inte sen hur jag ska göra i så fall, har funderat på en grupp Red empress som jag tycker är snygga lr några intermedius. Hur skulle ni gjort?
Är som vanligt en smaksak men tips är alltid välkommna, o kul å se hur ni tänker!
m.v.h Eraserx!
Det jag har nu är följande.
2*2 Copadichromis Trewavasae dessa är jag nöjd med...
2*2 Otopharnyx Lithobates dessa har inte färgat något än, så dom är rätt intetsägande
2*3 Labeotropheus Trewavasae Kanon nöjd med dessa
2*2 Ps. Polit Nöjd med alla utom ena hanen
2*2 Cyrtocara moorii Kanon nöjd med dessa
3*3 Trohpeops Red cheek Inte så nöjd som jag hade hoppats på att bli, rätt så anonyma i karet faktiskt.
2*3 Melanochromis Johanni Här är jag nöjd
Som jag själv upplever det har jag rätt mkt arter för tillfället. O jag själv tycker det är väldigt rörigt i karet. Det arter jag kan tänka mig å peta bort är Tropheopsen o Lithobatesen. Men vet inte sen hur jag ska göra i så fall, har funderat på en grupp Red empress som jag tycker är snygga lr några intermedius. Hur skulle ni gjort?
Är som vanligt en smaksak men tips är alltid välkommna, o kul å se hur ni tänker!
m.v.h Eraserx!
Kommentar