Hej pojkar och flickor i forumet. Jag är en nybliven medlem i föreningen och har ännu inte startat mitt akvarium. Jag kikar runt på internet samt besöker många akvarieaffärer för att göra en ordentlig reserch före min uppstart. Jag är glad att jag har hittat hit till Ciklid.se och detta forum där alla verkar vara hjälpsamma och kunniga.
Jag har följt många trådar i forumet och försöker bli klokare och klokare men fortfarande kvarstår bl.a denna fråga (frågor).
Hur viktigt är det egentligen att handla vildfångat eller första generations fisk till sitt prydnadsakvarium?
Hur kan jag som kund med säkerhet veta att jag får F1 i akvariebutiken?
Det finns säkert många vinklar att se på detta och jag tror att det kan vara viktigt för både seriösa odlare och akvarister att belysa detta.
Tack för ordet
Jag har följt många trådar i forumet och försöker bli klokare och klokare men fortfarande kvarstår bl.a denna fråga (frågor).
Hur viktigt är det egentligen att handla vildfångat eller första generations fisk till sitt prydnadsakvarium?
Hur kan jag som kund med säkerhet veta att jag får F1 i akvariebutiken?
Det finns säkert många vinklar att se på detta och jag tror att det kan vara viktigt för både seriösa odlare och akvarister att belysa detta.
Tack för ordet
Kommentar