Är det så illa att man inte längre kan glo annonserna på Zoopet som icke-medlem??? Eller är det bara hos mig som man inte kommer in på sidan???
Annonssidan på Zoopet
Kollaps
X
-
Annonssidan på Zoopet
"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Taggar: Ingen -
Ursprungligen postat av ozricÄr det så illa att man inte längre kan glo annonserna på Zoopet som icke-medlem??? Eller är det bara hos mig som man inte kommer in på sidan??? -
Eh,ok... hur var då?? `skäms`"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Rullgardinen "Verktyg" i Internet Explorer. Sedan menyn "Internet-alternativ". Klicka på "Ta bort cookies" och sedan på "Rensa tidigare".mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Ja se på fan,det funkar ju! Kiitos!!"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Per BjellertRullgardinen "Verktyg" i Internet Explorer. Sedan menyn "Internet-alternativ". Klicka på "Ta bort cookies" och sedan på "Rensa tidigare".
Får upp " sidan kan inte visas " hela tiden...[]Kommentar
-
Var inte ledsen Micke, det brukar ju vara en annons i veckan där. ;-)
Prova att klicka på "Ta bort filer också" (på samma ställe som de andra knapparna).
Du kan också manuellt ta bort filerna på följande sökvägar:
C:\Documents and Settings\Per\Cookies
C:\Documents and Settings\Per\Lokala inställningar\Temporary Internet Files
Byt ut "Per" i sökvägen mot "Micke" eller vad du har för användarnamn på din dator.mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Ursprungligen postat av Per BjellertVar inte ledsen Micke, det brukar ju vara en annons i veckan där. ;-)
Prova att klicka på "Ta bort filer också" (på samma ställe som de andra knapparna).
Du kan också manuellt ta bort filerna på följande sökvägar:
C:\Documents and Settings\Per\Cookies
C:\Documents and Settings\Per\Lokala inställningar\Temporary Internet Files
Byt ut "Per" i sökvägen mot "Micke" eller vad du har för användarnamn på din dator.
Tack för omtanken och hjälpen Per.
Tyvärr funkar det inte ändå, hur jag än försöker......Kommentar
-
Ursprungligen postat av TroffeMickeTack för omtanken och hjälpen Per.
Tyvärr funkar det inte ändå, hur jag än försöker......
Annars ta kontakt med Christian så får han logga in i ditt namn och testa - det hela funkar i alla fall felfritt. Men vänta till efter helgen - ni lär väl bägge vara upptagna av Ciklidstämman i helgen[] .
Sen tycker jag väl kanske att dessa frågor hör hemma i Zoopets forum och inte här
Var inte ledsen Micke, det brukar ju vara en annons i veckan därSenast redigerad av Kjell Fohrman; 31 March 2006, 09:08.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanKolla också så att det inte står en zpet.se adress i addresrutan utan en zoopet.com adress
Annars ta kontakt med Christian så får han logga in i ditt namn och testa - det hela funkar i alla fall felfritt. Men vänta till efter helgen - ni lär väl bägge vara upptagna av Ciklidstämman i helgen[] .
Sen tycker jag väl kanske att dessa frågor hör hemma i Zoopets forum och inte här
Dig skulle man handla av om du är så dålig på att räkna;-)
Inloggningen funkar fin-fint, det är bara när jag vill vidare till annonssidan som det jävl....ooops , jag menar spökar
Jo, det ser ut som om jag får fullt att göra under Stämman [] .Kommentar
-
Jepp vi ses imorgon eller kanske ikväll redan[]
Själv skall jag ut till flygplatsen om 2 timmar och plocka upp Lamboj - senare kommer Heijns och sen..... så det blir fullt upp i helgen - riktigt kul[]Kommentar
-
Kommentar