Det där är inte gångavstånd för en lat 19åring iaf. []
Att ta sig mellan Ibis Hotell och Universeum
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av RobinDet där är inte gångavstånd för en lat 19åring iaf. []Kommentar
-
men vart fasen ligger vandrarhemmet gentemot en därade tharestaurangen......aja, brukar väl lösa sig...
Edit: okej, hittade de nu, det är ju 2.5 kilometer jue.......spårvagnen, here i come!Senast redigerad av Jonas E; 30 March 2006, 23:12./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ajdå jag läste fel 2,3 km var det.Kommentar
-
Du hade ju koll på läget sa du till mig slobban.[]Kommentar
-
Jonas, du åker ju med mig så du har la inget att oroa dig för!Kommentar
-
Kommentar
-
Bara en liten praktisk fråga (från en teoretiker... Vi som kommer under lördagen och går och registerar oss direkt på lördagen utan att åka till IBIS, vi får alltså checka in på IBIS efter kl 22? Är det verkligen möjligt?Kommentar
-
Jag är i samma sits som dig Danne så jag har precis ringt och pratat med en mycket sympatisk filur på hotellet. Enligt henne så är receptionen bemannad dygnet runt så det skulle inte vara något problem att dimpa ner efter 22.00. Alltså går det bra att följa ursprungsplanen - Åka direkt till Universeum och inte åka till hotellet förrän man har "ciklidat" färdigt för dagen!Kommentar
-
Helt Off topic: *off topic*
Bland förslagen om liknande ämnen/trådar återfinner man "Agression mellan arter" och "Lek mellan arter". *cooolt*
Ha det gott i helgen! [:-)]Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ola SjödinJag är i samma sits som dig Danne så jag har precis ringt och pratat med en mycket sympatisk filur på hotellet. Enligt henne så är receptionen bemannad dygnet runt så det skulle inte vara något problem att dimpa ner efter 22.00. Alltså går det bra att följa ursprungsplanen - Åka direkt till Universeum och inte åka till hotellet förrän man har "ciklidat" färdigt för dagen!Kommentar
Kommentar