När kan man checka in på vandrarhemmet för att bli av med sin väska? Jag tänker på dom som eventuellt kommer att ha förbjudna vätskor med sig.........(inte nödvändigtvis jag, utan en kompis :-)....) Så att han inte släpar med sig saker helt i onödan........hehe
Tillgång till rummet på vandrarhemmet?
Kollaps
X
-
Tillgång till rummet på vandrarhemmet?
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxTaggar: Ingen -
-
Det skall jag göra, vi kommer upp med bussen klockan 10 så det hade varit skönt att bli av med väskan innan."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Man kunde ställa in väskorna i ett förråd i entrén till en avgift av 10:-/person eller nåt sånt sist jag var där...Kommentar
-
Universeum, Svenska Mässan, Scandinavium, Ullevi ligger på vår gata. Avenyn och Heden är på centralt gångavstånd till Göteborgs Bed and Breakfast. Valhallabadet, Brewhouse och Chalmers är nära. Utsikt mot Oceana och World of Volvo. Tågstation Liseberg är närmst. Åk förbi Rondo via Korsvägen.
Kila inom och kolla. Incheckning normalt vid 16-18, annars enligt överenskommelse. Du får nog allt slå en signal i vart fall. Jag kommer med största sannolikhet att checka in mellan just 16-18, men behöver namn på gruppledaren - är det du som är ordningsman, Ola?!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ja Patrik, jag får väl ta det på mig......."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmo[url]Jag kommer med största sannolikhet att checka in mellan just 16-18Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Ah, Ola ordningsman!! Och Daniel efterpartajare!! Jag lämnar icke, säger icke, hotellet innan rommen är avsmakad och godkänd (beroende på stadie kan den ta lång tid att godkänna...). Lagrad rom är ett snäpp vassare än mången lagrad whisky (ja, ja, singlemalt enbart). Faktum är att jag börjar bli osäker på om jag kommer att använda sängplatsen på vandrarhemmet alls.
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
Kommentar