Haha det var mindre än jag trodde... härlig jämförelse med häftapparaten bredvid
Stort akvarium
Kollaps
X
-
-
41 literKommentar
-
Ca 20liter, alternativt världens största neontetror och världens största häftapparat =)
Vad är det för moduler?
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Om sanningen ska fram så är det mitt nya fotoakvarium, för jag har alldrig sett ett snyggt sådant. (ska med till Brasilien)
Måtten är 30x10x30 9 liter
modulerna kör man i micron 12 timmar tills dom har krymt lagomjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Hade du flera microvågsugnar att tillgå eller körde du alla i samma? Kan ju inte få plats med mer än en åt gången, så det måste ha tagit en jäkla tid att krympa alla dom. Kör du på full effekt, eller bara på halv?
13st moduler á 500:-, det måste vara världens dyraste 9liters kar!
Mvh
Björn
Ps. Jag hoppas alla fattar att detta inlägg är ironi rakt igenom!fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Alright
dessa moduler är inte för alla
tror att dom är hmm typ skala 1/14
dom verkliga är typ1x2m
och det är lite opraktiskt när man håller på med dockskåp eller modeller av stooora akvarier.
Då kom Charlie på att man kan göra dessa minisar tyvärr är det lika mycket arbete att göra dessa så ett rimligt pris borde vara ca 500kr st
och eftersom dom inte går att sälja är det lika bra att ge bort dom till sådanna som ev kan sälja ett antal BIG ONE
jag har alldrig sålt någon stor modul men har gjort slut på dom små
Översättning (Sålt smöret och tappat pengarna)
men har ett jävla fint fotoakvariumjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander Ylipää150*105*85 (l*h*d)
1338 liter?Mvh AlexKommentar
-
fotoakvarium?
Ursprungligen postat av cf.akvarielagretOm sanningen ska fram så är det mitt nya fotoakvariumDet går alltid en senare buss.Kommentar
-
ett litet akvarium man har med på resande fot och fotar egenfångad vild fisk på resor i. iallafall i det här fallet.fish r friendKommentar
-
Ursprungligen postat av WilhelmDet är bara på 3280 liter. [8]mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Blir besvärligt att krympa fiskarna också för att få det skalenligt! *hahaha* ;-)Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
Kommentar