Och nu var även modulprojektet i 450 liters karet klart. I det här karet blev det en A hörnmodul samt en F som jag delade i två delar. Är inte riktigt nöjd med aquael-grottorna då de inte har riktigt rätt färgnyans men det får duga tills jag hittar på nåt bättre....
Ny artikel om "budgetmontering" av BTN-modul
Kollaps
X
-
simma lungt...
------------------------
www.aquanord.net - Min akvariesida med bilder, videoklipp & annat skoj
Umeå akvarieförening
------------------------ -
-
Mitt modulbygge i 375;an kändes inte hundra med den vita hålstenen så efter lite funderingar och omjusteringar blev det ett planterat diskuskar med lite rötter i kombination med modulerna istället.
Så här blev resultatet.
Större bild: http://www.aquanord.net/bildgalleri/...375_discus.jpgsimma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Ohjäklar, mycke najs! Snygga rötter, å snyggt me mkt grönsaker!Kommentar
-
Ja attans
Riktigt fina burkar till er alla. Bra sammansättningar och rent och fint precis som det ska vara.
Detta ger en rookie som jag massor med inspiration till framtiden(dvs panik inom 1-2 veckor)
En fråga till er: är baksidorna målade och i så fall,vilken typ av färg?-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
-
Jag körde med en vanlig svart latexfärg från Rusta.
89:- tror jag en burk kostade och den räckte till 4-5 kar.simma lungt...
------------------------
Umeå akvarieförening
------------------------Kommentar
-
Härlig inspiration från er alla! Jag är ju precis i startblocken att renovera min gamla 375:a plus framtida projekt (720L) så det här är verkligen kanon!
Det blir riktigt snygga akvarier så det är solklart för mig vad jag kommer göra med mina kar!Kommentar
-
Kommentar