Citrinellumen var inte å leka med! Kunde du uppskatta storleken... mot 40 cm kanske?
Teneriffa bilder
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av deelayFrugan undra varför vi inte kunda ha en burk som denna... det vore väl snyggt sa hon =)
Tuffa bilder annars. Skoj att ha Malawi utomhus, även om de var krokodilmat egentligen. Har sett ett dammbygge för Malawi i DATZ för ett tag sedan, placerat i Tyskland faktiskt. Troligen bara Malawis som sommargäster, men i allafall.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Robin: Nä, jag ska ju köpa dem =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av anliCitrinellumen var inte å leka med! Kunde du uppskatta storleken... mot 40 cm kanske?
Tro det eller ej men den va mer än 50cm lång... synspillan var lika stor, såg nästan ut som flodhästar =)Kommentar
-
Oh fy satan vilka groteska CA-kräk ! Dom hade jag betalat bra för!Kommentar
-
-
Lägg ner nu deelay! Snart slutar de me att jag åker dit å plockar me dom hem!Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayEtt CA as till =) +50cm
Tack för dessa dessa bilder!Anders LKommentar
-
Tack för dom bilderna. De är från Loro Parque va?
Min frus mamma är bofast på Teneriffa så man är där ganska ofta och ett besök på Loro Parque missar jag inte. Jag gillar också krokodildammen med all "maten" i ;-) . Krokodilerna verkar inte allt för glupska, med tanke på storleken på en del fiskar där.
Nu blir man sugen på att tidigarelägga nästa besök. Nu istället för oktober!Magnus Johansson
260 l Malawi
54 l Tanganyika/snäcklekare
63 l Sällskaps
Diverse Spott/Yngelkar 54-160 lKommentar
-
Ursprungligen postat av pgmagnusjTack för dom bilderna. De är från Loro Parque va?Kommentar
Kommentar