Lyfte ut drygt 100kg sten från malawi tiden i helgen,tog bara massa plats blev lite bättre simutrymme nu för mina firrar här är lite bilder ...sunkiga som vanligt hehe..
Mitt Kar!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
den sista från vänster,ett gäng CA ciklider samlades framför kameranSenast redigerad av Micke Jarhl; 19 May 2009, 09:13.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Delvis från dig när du visade upp ditt hehe[]..men även vårt kalla tråkiga väder här hemma går ju knappt att vara ute(var är våren) ...så något får man ju hitta på,har dragit på det länge med att ta ut stenen eller ej hade ju riktiga block som säkert vägde 30-40kg/st dessutom hala av alger men det gick bra.
Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
snyggt!
snyggt kar !! inte så små ciklider heller!! fintKommentar
-
-
Kommentar
-
Är det en vanligen fungerande kombo? Ser ju helt kanonfint ut med såpass stora och lite smått biffiga firrar...Kommentar
-
-
-
Ursprungligen postat av Daniel OdellJekla snyggt Micke!
Stefan: Jag ser Splendida, Boucurti, Synspila och Persei däri
Det stämmer bra Daniel.Ska dock försöka ha i en art till för jag har sålt mina Cubaner som innan var med i gänget,Tröttnade dock lite på cuban hanens huligan fasoner speciellt mot mina P.Splendida som gick med små skador mest hela tiden från hans plötsliga utfall..Så en veja art till hade jag tänkt som snart kommer!!Till Stefan dom funkar bra ihop nu men jag hade lite problem med mina synspila i början(köpte dom stora)Så min pearsei hanen hade svårt att acceptera denna fisk..Gjorde en chansning genom att lyfta ur pearsei hanen en månad släpte i honom igen och si hans aggressivitet lugnade ner sig till en mera rimlig nivå.Och nu har till och med synspilan tagit ett litet revir i vänsta hörnet som han inte släpper ifrån sig numera(Dom hade en rejäl uppgörelse i början på veckan som slutade på detta sätt hehe..)Firrar med karaktär!!Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Har du nån aning om hur gamla dina pearsie är?Kommentar
-
Tjena Leask! Nix Kan inte svara på det riktigt säkert, Kanske lundensis vet det bättre men jag skulle tippa på 5-6år ca.Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlTjena Leask! Nix Kan inte svara på det riktigt säkert, Kanske lundensis vet det bättre men jag skulle tippa på 5-6år ca.Kommentar
Kommentar