Ursprungligen postat av Björn
MC/OB Lombardoi?
Kollaps
X
-
-
Eftersom dom inte sålde dessa fiskar till butik utan direkt till mej och dessutom talade om historien bakom så ser jag inget problem. Men efter 3½ år i branchen blir man kanske lite avtrubbad... =)
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
Ursprungligen postat av BjörnEftersom dom inte sålde dessa fiskar till butik utan direkt till mej och dessutom talade om historien bakom så ser jag inget problem. Men efter 3½ år i branchen blir man kanske lite avtrubbad... =)
Mvh
BjörnKommentar
-
titta på ciklidlekens foto galleri så är dom ruskigt lika björns gul ob. men det lustiga var att jag köpte sådana från göran på ciklidleken och mina yngel hade inte den färgen alls mvh janneKommentar
-
Jag har tittat på fotot på Görans sida och jag håller med om att dom är lika. Så det är ju konstigt att avkomman inte är alls lika. Håller på att kolla lite med grossisten om det är någon som minns mina fiskar och vet vart dom kommer ifrån. Detektivarbetet fortsätter! =)
Men är det inte konstigt att INGEN annan känner igen denna fisk? Om det är en avelsvariant borde det ju finnas mer än min lilla grupp?
Mvh
-
som jag skrev förut så hade jag odlat på dom förut, men jag vet att kent i nol köpte samtidigt som jag, ring honom vet jag eller ring till göran på ciklideken,
.
dom har nog fullt upp så dom sitter nog inte vid datanKommentar
-
I värsta fall så har väl de som odlat på de du nu har Björn och genast lagt ner det för att det blivit skumma yngel (bastarder). Men jag hoppas INTE på det."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Jaja, vi får väl se vad som händer när dom växer till sej lite. Några av de största ob-ynglena har börjat få gula sömmar på rygg och stjärtfena. Lite spännande är det allt!
Mvh
Kommentar