Buskis !!!![]
Fredagskul!
Kollaps
X
-
-
-
En mer dysterkvistig på temat golf:
Livet är som golf - en serie hårda slag och så hamnar man i ett hål i marken.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Jag vill inte förstöra fredagen med roliga historier men kanske kan man föreslå en liten skål så här inför fredagens matlagning? [B]
Snart ska jag ta mig i kragen och börja råsteka potatisen. Vad det ska bli? Jo, Coeur de filet provencale. Mums!mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
Några bidrag:
Blondinen som lade pussel
En blondin ropade på sin pojkvän:
- Kan du komma och hjälpa mig med ett pussel, jag kommer inte på hur jag skall börja.
Pojkvännen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden på kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund på kartongen och vänder sig mot henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sätta ihop det här till en tiger, för det andra så tycker jag att vi skall lägga tillbaka alla Kelloggs Frosties i kartongen.
Det var en äldre herre som hade en alligator, denna alligator hade han med sig på alla puber som han brukade besöka när en dag en av gästerna frågar...
- Varför har du en alligator med dig???
Den äldre herren svarar genom att slå vad om en liten sak.
- Jag kan slå vad om att jag kan lägga hela min "härlighet" i alligatorns mun i 15 sekunder utan att det händer något med mig!
Alla i puben börjar slå vad med varandra...
Herren knäpper upp sina byxor och knackar alligatorn 2 ggr på huvudet med flaskan, alligatorn öppnar sin mun och han lägger sin "härlighet" i gapet, när han knackar 2 ggr till på alligatorns huvud så stänger alligatorn munnen. 15 sekunder senare knackar herren alligatorn på huvudet igen och käften öppnar sig, till allas förvåning så är allt som det ska. Den äldre herren frågar om det är någon annan som vågar gör det samma. Efter en liten stund kommer en blond liten tjej fram och knackar honom på ryggen, och säger:
- Jag kan göra samma sak, bara du inte slår mig med flaskan i huvudet.
Två blondiner var på väg ut från sin första biologilektion när den ene säger:
- Penis? Vad är det för något?
- Ingen aning, men jag ska fråga pappa, han vet säkert, säger den andre.
Nästa dag i skolan:
- Nå, hur gick det, frågade du din pappa om det där ordet?
- Ja!
- Vad hände då?
- Han drog ner byxorna!
- Vad var det för något då?
- Jo, det såg precis ut som en kuk, men var betydligt mindre!
En dvärg och en blondin i kort kjol stod och väntade på bussen. När bussen kom trängde sig blondinen före dvärgen, som blev sur.
- Träng dig inte din djävla brunett!!
- Jag är faktiskt blondin!
- Inte därifrån jag ser det...375L Malawi
112L Tanganyika
90L Tanganyikayngel
45L TanganyikaKommentar
-
Men hallå! Mitt stora "B" görs om till lilla "b" och min skål skiter sig! Joakim och Tony!!!!mvh Per
-
Tar en till:
En hemmafru, en revisor och en advokat tillfrågades hur mycket 2+2 var. Hemmafrun svarade:
- Fyra!
Revisorn svarade:
- Jag tror det är 3 eller 4, men för säkerhets skull borde jag gå igenom siffrorna en gång till.
Advokaten drog för gardinerna, släckte ljuset och viskade:
- Hur mycket vill du att det ska vara?375L Malawi
112L Tanganyika
90L Tanganyikayngel
45L TanganyikaKommentar
-
-
-
Några till:
Det var två ballonger som var ute och flög i öknen, då sa den ena ballongen till den andra:
- Se upp för kaktusen.
- Vilken kaktussssssssssssssss?
----------------------------------------------
- Jag svalde en glödlampa.
- Så hemskt! Vad hände?
- Lös i magen.
- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
- Javisst, min lille vän, det måste man.
- Är det därför du kör så långsamt.
Läraren: Kan du böja adjektivet "äcklig", Olle?
Olle: Äcklig, kålsoppa, lever.Senast redigerad av Robin; 07 April 2006, 15:49.Mvh
RobinKommentar
-
Ursprungligen postat av Per BjellertMen hallå! Mitt stora "B" görs om till lilla "b" och min skål skiter sig! Joakim och Tony!!!!
Därför blev jag nu tvungen att byta ut koderna för två stycken smilies
= [ S ]
= [ ¤ ]
För båda gäller att ta bort mellanslagen mellan hakparentes och bokstav/tecken för att få det korrekta, kan ju inte visas på annat sätt för då komer smilienJoakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Strålande och blixtsnabbt! Men det innebär inte att jag automatiskt skålar igen. Vi får tänka på våra juniormedlemmar. Kanske en liten rackare senare, i samband med maten?mvh Per
-
Ursprungligen postat av Per BjellertStrålande och blixtsnabbt! Men det innebär inte att jag automatiskt skålar igen. Vi får tänka på våra juniormedlemmar. Kanske en liten rackare senare, i samband med maten?Mvh
RobinKommentar
-
Självklart skålar jag bara i vatten! (Lagavulin=Livets vatten)mvh Per
-
-Vad är det du äter?
-Knäckebjöd!
-Men...det knastrar ju inte?!
-...juttet!Kommentar
Kommentar