SE HIT! - Stora boendeproblem på Ciklidstämman

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

Efter en mycket svettig morgon (och förmiddag) har vi nu löst problemet på bästa möjliga sätt och vi hoppas alla har förstående för följande lösning som iallafall innebär att alla får bo ihop, i ett trevligare område, närmare centrum och på hotell som kostar mer pengar per natt. Alla får även den rumstyp de bokade från början.

Det som gäller är följande:

1. Alla som valt flerbäddsrum bor kvar på Göteborgs vandrarhem.

2. Alla som bokat enkel- eller dubbelrum kommer bo på ett hotell som ligger 10-12 minuter med kollektivtrafik från Universeum. Ingen av dessa personer kommer alltså bo på Göteborgs vandrarhem. Alla dessa rum är avbokade. Det nya hotellet är: http://www.ibishotel.se/hotel_start.asp?hotellid=11329

3. Inga ytterligare ändringar kan göras.

Vi förstår att vissa säkert kommer skicka klagomål till oss, men detta är den bästa lösning som vi ser det.

Var vänlig att hjälpa oss med att sprida denna information till alla ni känner som skall på Ciklidstämman.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

Ursprungligen postat av Zaphi
      Var vänlig att hjälpa oss med att sprida denna information till alla ni känner som skall på Ciklidstämman.
      När listan finns tillgänglig på vilka som kommer, så underlättar det informationsspridning. Svårast är ju att få tag på de som inte är nätaktiva.

Men visst lovar vi alla att hjälpa till att sprida informationen.
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se

Kommentar

• Jonas E
        Användare
        • February 2003
        • 2533

Zaphi: Betyder det att ca 20 pers kommer o bo på vandra hemmet och resten på de där hotellet?
        /Jonas
        540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

Kommentar

• Pär J.
          Användare
          • April 2002
          • 219

$

Ursprungligen postat av Zaphi
          ... i ett trevligare område, närmare centrum och på hotell som kostar mer pengar per natt.
          Mer pengar för oss boende, NCS eller stackars Zaphi?

En stor applåd till alla som sliter för oss andra när det gäller Ciklidblad, styrelsearbete och stämmor! *KlappKlappKlapp*

Kommentar

• Johan
            Användare
            • August 2002
            • 3029

fråga, de dubbelrum som är då på vandrarhemmet är de tomma/avbokade då? är det då inte fritt att boka den själv? för vandrarhemmet tackar väl inte nej..?

Kommentar

• Robin
              Användare
              • January 2003
              • 4526

Det tror jag det är Johan.. men det viktigaste tycker jag är att alla håller till på samma ställe. Nu på ibis finns bar och grejer så det gör inget att vi bytt. Dessutom ligger Ibis närmare restaurangen vi ska till på fredagen.
              Mvh
              Robin

Kommentar

• Ola Svensson
                Användare
                • April 2002
                • 14633

Men var blir efterfesten? Jag kommer till Sverige med sambo och dotter pa nio manader och vi ska bo hos en bekant. Daremot ska jag bo pa vandrarhem lor-son da jag inte har planerad att vara speciellt behjalplig pa kvall,natt och morgon. Jag har bokat in mig i 8-baddsrum eller vad det nu var.
                Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Johan
                  Användare
                  • August 2002
                  • 3029

Ursprungligen postat av Robin
                  Det tror jag det är Johan.. men det viktigaste tycker jag är att alla håller till på samma ställe. Nu på ibis finns bar och grejer så det gör inget att vi bytt. Dessutom ligger Ibis närmare restaurangen vi ska till på fredagen.
                  mig personlign spelar det kvitt. bor på hotell. ni får närmre på fredagen o längre till universium. spelar kvitt. det var mest för att jag var nyfiken.

Kommentar

• Ola Svensson
                    Användare
                    • April 2002
                    • 14633

Ursprungligen postat av Ola Svensson
                    Men var blir efterfesten? Jag kommer till Sverige med sambo och dotter pa nio manader och vi ska bo hos en bekant. Daremot ska jag bo pa vandrarhem lor-son da jag inte har planerad att vara speciellt behjalplig pa kvall,natt och morgon. Jag har bokat in mig i 8-baddsrum eller vad det nu var.
                    Ja just det. Min sambo har funderat pa att anda bo pa samma vandrarhem, de hennes pappa inte kommer ner som planerat. Ar det helt plotsligt mojligt att boka dubbelrum pa vandrarhemmet (+barnsang?).
                    Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• Zaphi
                      NCS Medlem
                      • July 2002
                      • 5395

Eftersom vi har en bindande bokning med Ibis Hotel och har fått en faktura på hela beloppet som skall betalas inom kort kan ni inte avboka boendet ni betalat för ert paket på stämman. På ett sådant här evenemang måste man alltid räkna med att ändringar kan ske.

Det finns i princip bara fördelar, förutom att man måste åka spårvagn 10-12 minuter för att komma till Universeum, vilket inte är speciellt långt i Göteborg.

- Bättre och dyrare rum till samma pris
                      - Närmare centrum av Göteborg
                      - Närmare till thairestaurangen
                      - Alla bor ihop fortfarande (förutom de få som valt flerbäddsrum)
                      - Bar på hotellet
                      - Alla får sin bokade rumstyp

Adressen till hotellet är: Gullbergskajen 217

Jag är övertygad om att detta kommer bli en utmärkt lösning och att vi kommer ha otroligt roligt tillsammans på Drömmarnas Kaj i Göteborg.

Kommentar

• Johan
                        Användare
                        • August 2002
                        • 3029

det blir bra, synd bara att det inte finns en "naturlig" samlings punkt. vore synd om skaran blir splittrad för en sån här sak. jag bokade tex hotell så jag kunde ha nära till vandrarhemmet så man kan hänga där om det blir nåt skoj efteråt. visserligen är det inte jättelångt nu, finns ju taxi me =)

Kommentar

• Zaphi
                          NCS Medlem
                          • July 2002
                          • 5395

Vi skall ordna med samlingar etc. Det lovar jag! I Göteborg finns det inget större anledning till att knyta dessa sammankomster till boendet så som i Filipstad.

Nu är för övrigt alla platser till ciklidstämman slut. Övriga inbetalningar kommer återbetalas.

Kommentar

• Robin
                            Användare
                            • January 2003
                            • 4526

Måste vara rekord?

När kunde man börja anmäla sig? Den 27e?
                            Mvh
                            Robin

Kommentar

• Alexander Ylipää
                              Användare
                              • October 2003
                              • 3615

Det lösta sig på bästa sätt tillslut. Bra jobbat!
                              Mvh Alex

Kommentar

• BaskeIF
                                Användare
                                • October 2005
                                • 17

Jag tycker detta låter riktigt bra alltihop.
                                De har ju ingen större betydelse var man bor bara man har någonstans att samlas på
                                och sitta och snacka allihop vilket jag nog inte tror borde vara något problem.

Stabilt jobbat av er uppe i Göteborg jag ser fram emot att komma upp och lyssna på alla experterna som kommer fram ju längre kvällen går

Kommentar

Arbetssätt...