De var snabba att komma till skott! Grattis!
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av blackenedDe var snabba att komma till skott! Grattis!Kommentar
-
vad är detta för palettciklid? är en kompis som har dessa och undrar vilken art det är...lite taskigt att jag inte fick med honans huvud men ni lär nog se vilken art det är endå ...
dom har nyligen lagt massor med ägg men dom blev uppätna är det för att det var första gången eller? dom lekte föresten efter bara två veckor! men efter hur lång tid tror ni dom leker igen och hur tror ni att dom äggen klarar sig!? blir dom också uppätna!?
mvh christofferSenast redigerad av choffe; 04 May 2006, 22:19.Christoffer LundholmKommentar
-
Det är en vanlig palettciklid, Pelvicachromis pulcher.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayBlev nästan lite hemma hos bildreportage =) avslutar med en lite ål som inte ville komma fram ordentligt. Är det nån av bilderna ni vill använda till något så ere bara ta... behöver inte ens fråga =)
detta gäller NCS alla andra 50spänn bilden =)
det skulle nästan va "lag" på att ni skriver in i era signaturer vilken kamera/glugg/blixt ni använder
skulle vara bra eftersom det underlättar när man skall köpa en
men som sagt e alltid lika ROLIGT att titta igenom era bilder..
//PieterKommentar
-
Cherry
Nyinflyttade Red cherry räka tyvärr är kameran utlånad så det fick bli ett kort med
videokameranKommentar
-
karamba med marmorerat mönster på skallen... snakeskin troffe =)Kommentar
-
-
NEEEJ, det som inte fick hända har hänt! Min absoluta favoritfisk här hemma har hoppat ur karet under natten. Här kommer en minnesbild på den sydamerikan som jag gillat allra bäst sedan jag började mad akvarium. vila i frid underbara fisk/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jonas avlidna Gymnogeophagus balzanii hane får avsluta denna tråd och härmed öppnas den nya tråden.
R.I.P
Lägg upp era nytagna bilder - Del3
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar