If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En glupsk A. compressiceps har siktat in sig på en bit räkmix i ett av mina kar för 10 minuter sedan (tyvärr har jag inte hunnit putsa glasen på ett tag).
Cool bild, kontrar med en lite annorlunda position av en A.baenchi.
Min zoon -m[A]use^-one aquarist to find them, one plasticbag to bind them,and one aquarium to rule them all! Prova på vårt forum tills hemsidan är klar... http://www.malawifreaks.se/forum
Snygger deelay! Gillar den aulonocaran! Finns en som påminner om den fast med blå fenor oxå. Tror det är usiya lr vad den heter... Den vore inte fel!
TJo.. jag har kollat ofta på usisya förut men tycker inte dom har det där lilla sista färgmässigt... känns inte som den riktigt "lyser" i burken utan den e lite mer blyg i sina färger, kanske varit taskig belysning i dom burkarna iof =)
Ursprungligen postat av eraserx
Den morgon trötte killen vilken art är det?
C.azureus i nån skum ljus sättning =) håller som sagt på att testa ganska kraftig med olika rör osv nu =)
AAA, ok! Såg knappt att det va en C.Azureus. Snygg bild! Den andra oxå. Har kollat runt lite på alunocaror för jag är sugen på någon kanske. Men det är inte riktigt någon jag fastnat för sådär. Maisoni är en jag sett som jag faktiskt gillar!
Min zoon -m[A]use^-one aquarist to find them, one plasticbag to bind them,and one aquarium to rule them all! Prova på vårt forum tills hemsidan är klar... http://www.malawifreaks.se/forum
Jag tycker baenchi rödrubin o jacobfreibergi är dom snyggaste... en grupp Aulonocara kandeense är himla snyggt med men dom e så veka så det finns inte mycket o ha dom med tyvärr. Maisoni kan va jäkligt snygga "ibland" men dom skall vara VF om det ska va nå tryck i färgerna, jag har alldrig sett en odlad maisoni som varit imponerande tyvärr.
Kommentar