Har tyvärr inga fler cilkidbilder från CR, men här är en bild från sjön..
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
OlaJ: Fina färger på dina Tanga...går arterna tillsammans?
Cutekid: Härliga sandisar! Man blir verkligen sugen på Tanga igen när man ser sådana speciella arter. Kanske en kombo med dina firrar och OlaJ´s skulle fungera?
Jag tänker skaffa fler akvarium snart och önskelistan på setups blir bara större och större!Senast redigerad av StefanL; 29 April 2006, 19:51.Kommentar
-
Att de är så vackra att se på även när de är små Ser bra ut stelin! Coolt att de är så pass tama.Kommentar
-
Blackened:
'
Ja det var faktiskt lite coolt. Jag hade varit ute i garaget och för omväxling skull matat mina vuxna fiskar med räkmix.
När jag kom in igen hade en av mina nyplanterade växter flytit upp i karet därinne. Och när jag skulle sätta tillbaka växten blev ynglena som tokiga och började nafsa på mina fingrar.
Lukten från räkmixen satt kvar. Och jag var ju bara tvungen att ta en bild på det hela. Ljuset blev lite knepigt men wtf.//Stefan LindstedtKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonOlaJ: Fina färger på dina Tanga...går arterna tillsammans?
Cutekid: Härliga sandisar! Man blir verkligen sugen på Tanga igen när man ser sådana speciella arter. Kanske en kombo med dina firrar och OlaJ´s skulle fungera?
Jag tänker skaffa fler akvarium snart och önskelistan på setups blir bara större och större!"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Ursprungligen postat av olaJtestar här istället, kameran är en helt vanlig pocket........den suger friskt.....vad använder ni andra?//Stefan LindstedtKommentar
-
Jag köpte igår 5 st Synodontis petricola och 15 st Ps. demasoni + ett gäng snäckskalslekare N. multipunctatus. Var precis ute i akvarierumet och fotade en demasoni.
Tänkte hålla dem som Troffarna. Ett gäng själva med en himla massa runda stenar. Yngel borde klara sig.Kommentar
-
-
Det är för lite västafrikaner här
Pelvicachromis taeniatus, Nange hona.Kommentar
-
vad är det som styr prickarna på stjärtfenan micke. är det olika "avels grupper" el urvals odling el vad.Kommentar
-
Pelvicachromis taeniatus, Nange hona.Kommentar
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenvad är det som styr prickarna på stjärtfenan micke. är det olika "avels grupper" el urvals odling el vad.Kommentar
-
Litt Sør-Amerikansk må vi også ha
M. altispinosa fotografert i går kveld i mitt 375:Mvh Bjarne
www.aquadigital.netKommentar
-
Ursprungligen postat av Bjarne SætrangLitt Sør-Amerikansk må vi også haKommentar
Kommentar