en Laesk
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Fotat från ett fågeltorn här i ulricehamn igårkväll...Kommentar
-
-
min crabro hane helt utfärgad som lekte för två tre dagar sen (artreg varsegod)Christoffer LundholmKommentar
-
en äldre bild fast på samma crabrohane. kan verkligen variera färg!!!
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
2 bilder på mina E. melanogenys som har börjat att färga ut lite smått. En underbar sandciklid.Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt snygga Cutekid, en av mina favoriter. Tyvärr har jag inte plats för sånna, och givetvis har dom ett stim inne där jag brukar handla...!! :-(Bara ekonomin och boytan sätter gränser...Kommentar
-
-
fel tråd
testar här istället, kameran är en helt vanlig pocket........den suger friskt.....vad använder ni andra?"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Hanarna är grymma på att reflektera ljuset i sidorna när de lockar på honorna. Just nu går det 2 hanar och spänner sig för varandra. Riktigt härligt att se.Kommentar
-
Några fiskare i Costa Rica fångade dessa firrar i sjön Lago de Arenal när jag var där. Någon som vet vilken art det kan vara?
MVH
NicklasKommentar
-
en dovii å en managuense. doviin var underbar!
calle: riktigt fina firrar det där, vill hafish r friendKommentar
-
en till
en flametop"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
härliga bilder nicklas, fler bilder från costa rica om de finns tack eller andra fördendlen från resan.Kommentar
Kommentar