en till...
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
-
-
-
Snyggt fs7210! Är det någon slags Satanoperca grupp du har i karet? vad kör du med för sand?Mvh AlexKommentar
-
Ursprungligen postat av Alexander YlipääSnyggt fs7210! Är det någon slags Satanoperca grupp du har i karet? vad kör du med för sand?
det är ett par Satanoperca leucosticta och fem st geophagus sp.
Det är biltemas blästersand och några nävar med grövre grus.Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet.Kommentar
-
Lars Wilks är en slug racksing. En av få människor jag är verkligt impad av. Intervjuade honom en gång inför ett specialarbete på Halmstad högskola. Fick en del att tugga på där. Han har inget bygglov, helt sant, och rättsprocessen förhalas ffa av att han sålt sitt verk till flera andra konstnärer runtom i världen. Han är alltså enbart förvaltare numera. Ska man riva konstverket måste man ha kontaktat alla ägarna, vilket numera torde vara en omöjlighet... *asgarv*
Fast om jag inte missminner mig har kommunen numera accepterat Nimis. Däremot fick han på tafsen när det gäller Arks och Omfalos, de två andra verken han skapat bredvid Nimis.
Rekommenderar varmt ett besök i vilket fall. Nimis är i sig en imponerande företeelse, men annars är det tjusig klippstrand en bra bit i det området, vilket kan inspirera vilken sjöciklidist som helst.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
-
-
-
-
-
Ursprungligen postat av PatrikMalmoFast om jag inte missminner mig har kommunen numera accepterat Nimis. Däremot fick han på tafsen när det gäller Arks och Omfalos, de två andra verken han skapat bredvid Nimis.
Rekommenderar varmt ett besök i vilket fall. Nimis är i sig en imponerande företeelse, men annars är det tjusig klippstrand en bra bit i det området, vilket kan inspirera vilken sjöciklidist som helst.Kommentar
-
Har försökt fota lite med kompaktkameran.... En Sony DSC-W30 som är riktigt snabb för att inte vara en systemkamera, men den är ändå nästan hopplös. Fiskarna hinner vända sig på nio av tio bilder, plus att jag hatar att få blixten rakt på motivet...
Skitsamma, här kommer kvällens bästa bild. Foae-hanen har precis lekt av en hona och uppvaktar en annan. Lilla firren mitt i bilden är en Cyprichromis-hona och en "Kilesa"-hona sticker in näbben till vänster.
Observera bowern han har byggt. Av nån anledning har han inte byggt den där det finns mest plats utan där det är lite halvtrångt.Kommentar
Kommentar