En tjockis: Vieja synspila
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Fantastisk tråd det här!
Men jag har en uppmaning: skriv ut namn på fiskarna ni postar bilder på. Helst både vetenskapligt och handelsnamn. Det gör tråden mer intressant och gör det också möjligt att hitta bilder på en fisk genom att söka i forumet.
Så ni som har postat bilder utan att skriva ut fisken namn; gör om och gör rätt! ;-)Tjugofem år med ciklider.
http://www.malmoakvarieforening.se
Centralamerika 2006
Svart kaffe och drömmeri...Kommentar
-
Småkämpigt att gå igenom 36 sidor o leta bilder hehe =) men jag förstår vad du menar.Kommentar
-
Kommentar
-
Laesk: säker på att det är synspila? Ser mer ut som bifas tycker jag. Väldigt fint foto hursomhelstfish r friendKommentar
-
-
Ursprungligen postat av Daniel OdellLaesk: säker på att det är synspila? Ser mer ut som bifas tycker jag. Väldigt fint foto hursomhelst
nedu ja vet inte, han jag köpte dem av hade i sin tur fått med dom i ett akvarieköp, säljarn sa att de va synspila iafall.. kanske nån korsning va vet laesk?!
honan ser ut såhär som du säkert redan sett: (lade ägg för 1vecka sen, dock uppätna nu)Kommentar
-
honan ser ut såhär som du säkert redan sett: (lade ägg för 1vecka sen, dock uppätna nu)Kommentar
-
Ursprungligen postat av LuttLaesk så det var en hona iaf...gött att dom la ägg men synd att dom blev upppätnaKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonÄsch..du sover ju nästan aldrig så då har du lite småpyssel framåt småtimmarna deelay!Kommentar
-
En Aequidens rivulatus Guldsöm me några år på nacken....Kommentar
-
-
-
han har ingen fin hona att dra upp puckel förKommentar
-
Kommentar
Kommentar