en sista
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Mäktiga discus Alex! Ska jag nån gång ha discus igen, vilket jag skall, så är det naturformer som gäller.
Mvh JariKommentar
-
Jag tycker scalarerna ser fina ut. Finare än diskussen, som är super!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Va e du för fisktyp egentligen Alex? Härligt att se hur fritt du växlar mellan fiskarna. Du har kört discus tidigare, sen blev det malawi och sen blev det jävvla massa grejer och sen blev det discus igen. Betraktar dig som en discuskille för närvarande och beundrar dina fiskar. I vilken tråd var den där superblåa rödögda diamanten? Hittar det inte nu, den kanske var din?Kommentar
-
Nä nu hittade jag den. Det var en Laeskbild, såklart, tidigare i den här tråden. Efersom jag är lite old-school så brukar det bara vara gröna och bruna VF jag gillar, men vad det gäller odlingsformer så tycker jag discus är intressantast. Formmässigt bland odlare den mest konservativa fiskklassen men färgmässigt helt outstanding. Men det är tyvärr en platt fisk.Kommentar
-
Hehehe...jadu Claes..jag har växlat lite i fiskväg, men det har alltid hamnat på diskus igen. Personligen ser jag det som en svaghet då man växlar fisk hela tiden, man mår inte bra av det. Bättre att hålla starkt på en fisk och satsa seriöst på det, vilket jag nu gör med diskus. Även om 4 år har gått och jag har inte lyckats dra upp en enda diskuskull så fortsätter jag. Vilken frisk människa hade ju laggt det på hyllan. Men jag är inte frisk, det är tom. medecinskt bevisat
Nåja, nu känns det som om jag sitter tryggt med det jag har!
Vad är det för fel på platta fiskar egentligen?Mvh AlexKommentar
-
Jag retas bara (platta fiskar). I mitt lyx-SA-kar som snart installeras i sovrummet kommer scalarer vara huvudpersonerna. Snacka om anorektiska polare...Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonMycket vacker....odlad eller VF?Kommentar
-
deelay.. du lägger upp nya bilder på nya arter stup i kvarten, hur många firrar har du egentligen? .. snuskigt snygg den sista!
kallemaja.. får göra en favorit i repris:
BD å tefe green är mina favoriter iafallKommentar
-
Lägger upp min VF polit hane! Ack så han vaktar sitt revir i karet! Snygg å titta på är han i alla fall! Går glödlampan så klarar jag mig...Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
Kommentar