Rödrubin... motljus, lite roligt med motljusbilder.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Nya alfahanen av P. spec phenochilus tanzania... skimmrar riktigt mycket när han ligger rätt i ljuset.Kommentar
-
Vad är det för sand du har deelay?Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Så du kör med motljus...då kör jag med motblick. Sonen som härmar pappa...men på fel sida om kameran.Kommentar
-
Ursprungligen postat av deelayNya alfahanen av P. spec phenochilus tanzania... skimmrar riktigt mycket när han ligger rätt i ljuset.
Vad har du för kamrater till dom och hur många har du...3+3?Kommentar
-
Kommentar
-
För h*****e Stefan se till o få lite lek på dina namalenje nu... vi ska nämligen idka byteshandel sen... bara så du vet hehe=)Kommentar
-
Den är inte alls tokig den där Virgatusen!Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Ursprungligen postat av eraserxVad är det för sand du har deelay?Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonKanonfin art...jag har länge sneglat på den men tyvärr aldrig dykt på den i någon akvariebutik. Härliga foton deelay!
Vad har du för kamrater till dom och hur många har du...3+3?
Problemet om man köper små är att det tar LÅNG tid innan dom börjar se ut som min alfahane... kan ta upp till 3år =(
Här är en del av det ivriga sällskapet =)Senast redigerad av deelay; 08 April 2006, 02:10.Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenIdag är en av de där dagarna när hobbyn är på topp, har hållit på hela dagen och riggat nytt kar och ikväll ska jag sitta och spana in mina fiskar och bara må. Fick vänta väldigt länge på detta kar, nu är det äntligen riggat.
Mvh Jari
Ser ju fint ut det där Jari!! Men någon rot till kanske+något grönt eller vad tror du?Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke JarhlSer ju fint ut det där Jari!! Men någon rot till kanske+något grönt eller vad tror du?
Mvh JariKommentar
-
Hej Igen!
Pearsei är inte så farliga på växterna då kan Bocurtin och synspilorna vara värre iaf i mitt kar men samtidigt tycker jag det har lugnat ner sig sen jag började med gröna ärtor till dom det får dom varannan dag till sammans med lite mysis +pellets provar något som heter hi-feng nu grön aktig flytande pellets som dom äter glupskt!!Men dom store suger i sig ärtorna först =)Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
-
Kommentar