Ytterliggare en bild. Såhär ser den ut när den hänger inne i ett 105L yngelkar...
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonHur många liter, Jarinen? Specialmått? Snyggt kar med svart ram...vanliga rör eller T5?
Mvh JariKommentar
-
-
Till sist...hela ringlan av slang...som blir en del då jag har kar i olika rum...och det är en del avstånd emellan dem.Kommentar
-
Ursprungligen postat av jarinenDet är Dala/zooline 720 liter och vanliga aquarellerör. Angående vattenbytarmojängen så har jag Eheims insugsgrill till vatttenbytarböjen, så den sprutar i sidled.
Mvh Jari
Oki...kanske nåt för mig att spana in då jag hemskt gärna vill "uppgradera" till 720!Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan LarssonOki...kanske nåt för mig att spana in då jag hemskt gärna vill "uppgradera" till 720!
Mvh JariKommentar
-
-
Ett 375l är på ingång till frugan Det blir komplettering det...Min zoon
-m[A]use^ -one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!
Prova på vårt forum tills hemsidan är klar...
http://www.malawifreaks.se/forumKommentar
-
Man tackar Stefan...Bra tempo och kvalité. Förväntar mig inget annat från din sida hehe!Kommentar
-
Jarinen, snyggt med svart kar å ställning!
får väl visa min tjocka tömmarslang å fyller på me den gröna...
byta 40% i 720 + 500:an tar 25 minuter, dvs de går rätt fort å tömma me den slangenKommentar
-
Motpol till alla snygga nystartade akvarier. Här ett där jag "odlar" cyanobakterier.
Som tur är så håller de på att försvinna.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
En Guinacara sp. red cheek kikar fram. Någon som har dessa och kan berätta lite om dom?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
A.baenchi minsta hanen som börjar bli ganska gul nu, får se om det blir någe blått på hans läppar o käkar senare.Kommentar
Kommentar