If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jannes rödzebror är iofs de rödaste jag sett. Ingen photoshop där inte! För övrigt kan han inte ett smack om photoshop, så även om han ville skulle han inte kunna "fixa dem". Haha! (Han tål detta skämt).
Jannes rödzebror är iofs de rödaste jag sett... Ingen photoshop där inte!
Det är jag mycket väl medveten om!
Men nu snackade vi om att "allt är tillåtet i kärlek och krig + ciklider", då även photoshop!
Tvivlar inte på att dom är riktigt röda, men det skulle vara kul att se dom i t.ex Aquastar-ljus
jo jag kör med 15 år gamla groluxrör utan reflektor, det kan väl inte vara något fel med det.
jag är också nybörjare på att fotografera dom första 3 fotona var inte fotoshoppade för att jag hade lite problem med engelskan på fotoshoppen, dom 3 senare bilderna är fotoshoppade microsoft office pictury manager, för där stod det på svenska.
sedan kan jag ju tycka att det är lite tråkigt att folk som har bättre erfarenhet bara fokuserar på fel saker, dom kan väl istället uppmuntra oss amatörer så att vi kan få in lite bättre bilder på våra små fiskar.och det var inte dig jag menade zaphi. mvh janne
Senast redigerad av malawijanne; 14 March 2006, 16:07.
Anledning: felskrivning
Kommentar