If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Snygg firre Pangaea! Hur ser honan ut utan lekdräkt? Det svarta finns inte då eller?
Nix... bortsett från någon fläck mitt på och vid stjärtroten... mer som hanen som skymtar i bakgrunden och som tydligen inte är riktigt lika het på gröten...
cichlor ska jag ha när jag bor i villa å har ett kar på 5000 liter i källarn
Kan ju säga att bygget av 4500l i källaren skall till att starta nu till sommaren. Där kommer dom säkert att trivas Nu är man på jakt efter ytterligare 1-2st då det tragiska bortfallet blev. Fisken är snyggare i grupp och när dom simmar i stim.
Platsen nere i källaren måste fixas till lite först innan detta kan genomföras.....däför har jag inte påbörjat det hela ännu. Karet dom går i nu är specialbyggt och är 2m långt 45 djupt och 55högt. Går bra nu när dom är ca:25cm och bara är 2st......blir värre senare
Såg filmen med "stimmet" och när det skulle matas med löjer.....SUPER NICE!!!! Har en del malawi yngel på en 5-8cm.....doppade några igår för att se vad som hände....hade knappt släpt ner en förren den var borta......GLUPSKA SMÅ AS......
Kommentar