Vf demasoni ser man ju lite då och då men det är inte direkt vanligt.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
okej där ser man,jag vet att CC hade några stycken för ett tag sedan.
Men innan dess har inte sett några sedan africa diving skickade sissta gångenKommentar
-
mitt 540-liters kar med jaggapar och nåra yngel._____________________________________________
Stefan Fridén
Timmele
720l CA med Vieja Melanurum och Vieja Zonatum
_____________________________________________Kommentar
-
720 med Veija Maculicauda-par, 6st Veija Melanurum, Guldsöm-par ocj ett gäng Purpurhuvudsbarber._____________________________________________
Stefan Fridén
Timmele
-
matdags hos macuynglena._____________________________________________
Stefan Fridén
Timmele
-
-
Ursprungligen postat av Stefan_Fmatdags hos macuynglena.
Äntligen börjat lägga upp bilder!
Den ser ut som den är tagen i en flod tidigt på morgonen nånstans i centralamerika *tumme upp*Kommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan_F720 med Veija Maculicauda-par, 6st Veija Melanurum, Guldsöm-par ocj ett gäng Purpurhuvudsbarber.
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan_Fmatdags hos macuynglena.Mvh FredrikKommentar
-
-
Tack ala för den goda responsen och med tanke på den kommer det nog dyka upp fler bilder.
Beast: Om jag förstått det hela rätt så är det dina gamla jaggor jag har, köpte dem av Nike69. Mycket trevliga fiskar hur som helst.
Ne, tillbaka till jobbet nu...._____________________________________________
Stefan Fridén
Timmele
-
Ursprungligen postat av CutekidVf demasoni ser man ju lite då och då men det är inte direkt vanligt.
Inget som exporteras ofta och absolut inget som bör exporteras så ofta då de ska vara ganska ovanliga i sjön, hörde siffror på totalt ca 500exemplar runt pombo rocks (inte 100% säker men det ligger där någonstans)...en enda låda där och du har decimerat hela poppulationen av pombo-demasoni. Ndumbi har också en demasoni population som ska vara större i antal, tror att det är där de flesta vf drags upp (eller hoppas att det är så).
Men som alltid, jag kan ha fel....dock har man ju lite koll på dessa fiskar./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
att de var så attans ont om dem.. går lite i tankarna att skaffa ihop ett gäng. de kanske blir lurigare än trott då.Kommentar
-
johan: odlade, inga problem, de massproduceras då det är en av de vanligare malawicikliderna. Men vf är ju inget o ens försöka få fram. Odlade har oftast bättre och rakare band än de vf och är troligtvis lättare att hålla./Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Ursprungligen postat av Stefan_FTack ala för den goda responsen och med tanke på den kommer det nog dyka upp fler bilder.
Beast: Om jag förstått det hela rätt så är det dina gamla jaggor jag har, köpte dem av Nike69. Mycket trevliga fiskar hur som helst.
Ne, tillbaka till jobbet nu....
Ett mycket fint par.
Lycka till med dom och med CA överhuvudtaget.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
Kommentar