If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Sen våra jävligt ovanliga Tramitichromisar... jobbigt o behöva vänta tills dom växer upp men man har inte mycket o välja på =) Ser inte mycket ut för världen idag men men... det kommer.
Stefan: kanonsnygg Troffe å kanonbra kort! haraldrig sett en troffe med så coola blåa fenor förut. Tumme upp!
Tack Daniel! Fotot blev riktigt bra, men man får ta ett gäng dåliga för att få fram ett som duger...hehe. Det är hur kul som helst att börja fota igen efter att kameran for i golvet och objektivet behövdes repareras. Man blev lite fattigare...men definitivt en erfarenhet rikare! Nu är det endast jag som får befatta mig med kameran...alla andra har "se men inte röra-förbud) *S*.
Deelay: Det ser ut att bli en fin bläs på den O lithobates! Är dock lite förvånad över det gula i ryggfenan...normalt? Korsning?
Jonas E: Oftast har de en bred kam, men ungefär hälften av fenan, från ryggen, har blå färg. Kanske kommer den färgen senare på deelays lithobates. Jag tycker dock att det gula inslaget var betydligt mer än vad jag sett hos lithobates ungdjur tidigare...därav min undran.
Min hane har mycket gult i sig, men mer blått än t ex vad som är synligt på deelays ungdjur. Troligen skiftar de även i ryggfensteckning precis som de gör med bläs.
Senast redigerad av StefanL; 25 March 2006, 21:03.
Kommentar