If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
CO2-reaktorer är sexiga - jag har funderat ett tag på några Scalarpar jag har, som trots bra inredning och andra leksubstrat envisas med att lägga rommen på ett vitt avrinningsrör. Uppe vid ytan är tydligen bäst. Enligt devisen "ge apan vad apan vill ha" har jag tänkt köpa in ett gäng likadana rör och montera i karet, men sätta nät runt själva avrinningsröret, så att jag kan ta tillvara rommen (paren är duktiga romtjuvar).
Sorry om detta var off-topic, men jag tycker det är lustigt vilka leksubstrat en del firrar väljer när de faktiskt har flera alternativ.
Annars var C. marmorata-bilden verkligen grym, på allvar. Vore jag snäppet mindre skulle jag inte vilja dela morgontidning med den firren.
Väldigt fin bild på din hantel där... känns verkligen levande.
__________________________________________________ ______________________________
Äntligen börjar redtop nakatenga zebrorna komma i gång... dom va något sega men nu verkar det släppa lite för dom, iof kanske det tar lite tid o ställa om sig från florida till stockholm?!=)
Kommentar