kan man ladda ned det på svenska robin.janne
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Jag laddade upp den nu för att testa och det fanns många olika språk. Man behöver inte välja språk utan det blev på svenska direkt...
Jag laddade upp härifrån:
Are you a video maker, or do you just want to watch? Find the best video software for Windows, Mac, and mobile, whether you want to be the next YouTube star or just need a great media player for watching movies. These apps help you capture video, edit video, convert files, share with friends, and customize your video playback.Kommentar
-
-
ja det är väl typiskt det står bara på engelska är jag går in å den saiten, det är murphus lag . mvh janneKommentar
-
Klicka bara på "Download Now" och välj sedan "Open"...när det är klart klickar du på "Next" när fönstret kommer upp. Välj sedan "I accept the agreement". Sedan är det enbart att klicka "Next" ända tills du kan välja "Install" i sista valet.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommer det inte upp ett fönster (File download) där du kan välja "Open", "Save", "Cancel" och "More Info"?? För mig är "Save" blåmarkerat, men vanligen väljer jag bara "Open" och tar in program i datorn så istället...
Klicka på denna länk istället så ska det komma direkt...annars har du någon inställning som inte accepterar "Pop-up"-fönster av någon anledning.
Senast redigerad av StefanL; 18 March 2006, 16:03.Kommentar
-
röd zebra yngel
lägger upp en bild på lite röd zebrayngel, den är bara förminskad i fotoshop inget annatKommentar
-
-
-
dina firrar är obeskrivligt snygga malawijanne!!!;-) ;-) ;-)
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
att yngel kan färga ut så små!!!
nedan är en bild på mitt största yngel (3cm) av crabro och en ganska normalfärgat yngel (2.5cm). att jag lägger upp denna bild är att jag tycker det är så fränt att ett 3cm yngel kan färga ut och (som jag tror) är en hanne. han är verkligen så pass utfärgad som ett helt vuxen utfärgad hanne.[:-)]
han såg ut såhär när jag bytt vatten och hade då en liten snäcka som sitt revir. han jagade bort alla som kom nära och allt var tydliga tecken på en hanne. jag tycker det är så kul och se, också för att en vuxen crabro hanne är 13cm och ett litet yngel på 3cm är så likt den vuxna beteendet. deeta tycker jag var skitkul att studera!!![]
har ni varit med om liknande???
mvh christofferChristoffer LundholmKommentar
-
37cm vildfångad jagga...Kommentar
-
-
Förlåt om ja traglar mina Discus men denna Marlboro - Red - hanne tycker jag är en pärla.
Som en liten parentes så kan ja nämna att den Bolivianska fjärilsciklid hona som syns på bilden är en jätte på 8 cm. Hon har gått och ätit discusmat hela livet.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar