Testar att lägga in en bild nu när jag har fått medlemsrättigheter på forumet. Bilden är inte tagen med någon jättebra kamera, och jag är ingen särskilt bra fotograf..... Fisken är min största Neolamprologus marunguensis-hanne.
Lägg upp era nytagna bilder - Del 2
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Fina foton Banderad! Särskilt Jullen var bra fotad...
Du får ursäkta mig en aning nu, men är jullen gammal? Tycker att den är blek i färgerna för att vara en Kipili. Vad matar du fiskarna med?Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskSplendidahanen på ca 25cm om inte mer... för hoppningsvis färgar han om till rött.. eller va tror ni kunniga?
Mvh JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Jag matar dem med vuxen artemia (fryst) och flingfoder. Ska börja mata med levande nyfödd artemia då och då när jag får igång kläckningen (och lyckas övertala flickvän att kläckandet av små kräftdjur i hemmet inte är äckligt eller konstigt på något sätt). När jag tog kortet hade jag väldigt ljust i akvariet. Hon är inte så blek egentligen....Kommentar
-
Ursprungligen postat av BeastFinns även möjligheten att han förblir "fläckig", har sett sådana vuxna också..
Mvh JockeSenast redigerad av Laesk; 16 March 2006, 21:36.Kommentar
-
Ytterligare en bild på hanen, honan är mer skygg och således svårare att fånga på bild. När det vankas mat så är hon dock lika framåt som hanen.||||Kommentar
-
-
Ah ok! .. 26-27cm på drygt 1 år.. inte illa.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskAh ok! .. 26-27cm på drygt 1 år.. inte illa.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
Här kommer hennes "Bruna" hanneDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
-
Tack Alexander o Johan.
Märker att jag plåtat med fel upplösning i kameran.
Jag får hålla på och strula för att fåtill rätt storlek.
Har ni några tips på hur kameran ska vara inställd??????Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
Kommentar