Har ringt och kollat och enligt Sara (lät snygg [] ) så har dom inga kylskåp eller minibarliknande föremål på rummen.
Viktig information om Ciklidstämman 2006 / Biljettbekräftelse
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
kylväska, va e de för trams....här kör man med frigolitlåda som en riktig akvarist.....kylväska...bah/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
som i-landsmänniska gillar jag handtagen på kylbagen, men om du vill kånka på din låda så vasee gooo =)Kommentar
-
Du menar att u-landsmänniskor har kylbox utan handtag och i-landsmänniskor med? :-)Kommentar
-
haha ja på ett ungefär =). det är väl bekvämare med kylbox med handag än assa med en frigggolåda utan handtag .Kommentar
-
Jag håller med Jonas! En akvariskt skall ha rejäla frigolitlådor! Helst flera stycken. Är de lätta att bära är de för små ändå. I en kylbox går det ju inte i så mycket.
Vad nu detta har med Ciklidstämman att göraKommentar
-
jag har en frigolåda som har ingjutna handtag också, men den är inte lika manlig...[]
vad tror du man har kylväska/frigolåda till under stämman....du kan utesluta fisk och förvaring av kläder =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
-
Kylväska behövs inte till frukost. Kornflakes och behandlad mjölk som står sig i veckor. Glöm även tallrikarna, det finns handfat. God frukost. mvh. JouniKommentar
-
Danne,
ska jag ta med mig ett gäng stappersi?
Annars helt enig i att friggo-box rules. Fast har man bira i den får man minsann skämmas!! Trist nog kommer jag inte att rula så mycket, så det blir eventuellt enbart en kylväska. Självklart till fisk och inget annat.
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Robin...enligt Sara (lät snygg [] )Kommentar
-
-
Nu vet alla om att boendet har ändrats och jag stänger därför denna tråd då målet med den är uppnått. För övriga diskussioner kring stämman hänvisar jag till följande tråd: http://web2.ciklidbladet.se/forum/sh...ad.php?t=50194Kommentar
Kommentar