If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Viktig information om Ciklidstämman 2006 / Biljettbekräftelse
Johnny B.: Med största sannolikhet är du "Johan B. Malmö".
Så går det när man skriver "Joh. B." som sitt namn på inbetalningen. hehe..
Vår kassör har väl gissat...
Det är säkert jag,
Kan inte råda över att Medd. rutan inte tar obegränsat med tecken;-((
Men mitt medlemsnummer framgick!
Hoppas er kassör inte tippar och gissar lika dåligt ;-) om Ni har nåt spel på trav eller fotboll!!
Det är säkert jag,
Kan inte råda över att Medd. rutan inte tar obegränsat med tecken;-((
Men mitt medlemsnummer framgick!
Hmm, jo, men eftersom NCS medlemsnummer är helt orelevant så hade ju namnet varit mycket mer intressant Menmen, det löser sig iallafall! Vi får la hoppas att inte någon annan "Joh. B." dyker upp från Malmö
Hmm, jo, men eftersom NCS medlemsnummer är helt orelevant så hade ju namnet varit mycket mer intressant Menmen, det löser sig iallafall! Vi får la hoppas att inte någon annan "Joh. B." dyker upp från Malmö
Det blir säkert bra till slut.
MEEEEN, är det inte NCS stämma och möte?
Då kan väl inte medlemsnr. vara ointressant!
Eftersom det är ett öppen tillställlning för alla som vill så är inte ett medlemsnummer ett måste och då tror jag inte att GCG använders sig av medlemsregistret i första taget. (mina tankar)
Eftersom det är ett öppen tillställlning för alla som vill så är inte ett medlemsnummer ett måste och då tror jag inte att GCG använders sig av medlemsregistret i första taget. (mina tankar)
Men kanske i "andra taget" om namnet är ofullständigt men det finns ett NCS-medl.nr.
Tjaaa, om ni verkligen måste veta så är det Göteborgs Ciklidgrupp som administrerar allt kring stämman. Alla är välkomna, vare sig de är medlemmar i GCG, NCS, LFC eller inte. Vi har egentligen inte tillgång till några NCS-register, därför är namnet mer relevant för oss, då det även skall stå på namnbrickor.
Kommentar