Christian A. har förstått och övernattar inte....
Viktig information om Ciklidstämman 2006 / Biljettbekräftelse
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
Magnus H Köpingebro och Tomas L Köpingebro(Sövestad) har läst och accepterat.
Tackar för allt jobb ni lägger ner och ser fram emot en kul stämma.Kommentar
-
Carl Eklind har tagit del av informationen.Kommentar
-
-
De som betalar in för sent hamnar på "reservplats". Chansen att vi får avbokningar är dock liten. Jag har PMat dig om det PeBe, läs där...Kommentar
-
-
Carsten Köpenhamn
Kenneth A. Köpenhamn
Håkan S. Västervik
Lars A. Västervik (skall förhoppningsvis vara jag som bor i Linköping)
har genom mig tagit del av informationen.
Vi sesSenast redigerad av Lars Andersson; 09 March 2006, 14:16.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
-
Hmmm..Har läst men kan inte se mig på listan!!!;-(((
Var är jag??,,betalade in 2 timmar efter att CB kom första dagen.Kommentar
-
Har läst.Kommentar
-
-
Johnny: Det var en annan grupp som inte var med på listan och som hade gjort fel vid betalningen. Har du fått tillbaka dina pengar också? Maila info@gcg.se så skall vi kontrollera alla uppgifter.
Om det är fler som inte ser sitt namn på listan, så maila oss istället för att ta upp det här i tråden...Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiJohnny: Det var en annan grupp som inte var med på listan och som hade gjort fel vid betalningen. Har du fått tillbaka dina pengar också? Maila info@gcg.se så skall vi kontrollera alla uppgifter.
Om det är fler som inte ser sitt namn på listan, så maila oss istället för att ta upp det här i tråden...Kommentar
-
-
Eftersom att jag ar med pa listan sa behover jag rimligen inte ta med mig ett kvitto eller? (det ar lite knepigt att fixa ett for mig)Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar