If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag tänker låta er sväva i okunnighet om ifall jag fått mitt kort eller inte!
OM jag har fått det KAN jag ha tyckt det var snyggt (men inte nödvändigtvis).
då mailar man medlem@ciklid.se sitt namn, när man har betalt och medlemsnummer om man har ett. så kollar vi upp varför. vanligaste orsaken är att folk har betalt efter att CB1 kom ut och då skcikas CB1 samtidigt som CB2 kommer.
då mailar man medlem@ciklid.se sitt namn, när man har betalt och medlemsnummer om man har ett. så kollar vi upp varför. vanligaste orsaken är att folk har betalt efter att CB1 kom ut och då skcikas CB1 samtidigt som CB2 kommer.
Altså..är lite trög kanse..men tänkte ju gå med å betala in ,men måste ju fråga ...hur vet jag vad jag har för medlemsnummer....hur får jag de....kanse dum fråga...har inte läst allt kanse...men nåja man får väll vara lite trög ibland...hehe
Då utskick av Ciklidbladet 2 redan skett inklusive Ciklidbladet 1 för nya medlemmar så är det inte säkert att det blir något extra utskick innan Ciklidbladet 3, såvida det inte anmäler in sig ett större antal medlemmar att det kan motivera ett extra utskick.
Angående medlemskort så skickas det kontinuerligt ut, men förståss med viss fördröjning då man försöker samlar upp nya medlemmar under en viss period för att kunna göra ett samlat utskick.
Hur ofta detta görs, samt för att få bekräftelse på att betlning inkommit, kontakta medlem@ciklid.se för att få svar.
hmmm umiddelbart ville jeg da mene at det er vigtigt for en forening at de nye medlemmer føler at de får noget for deres penge, skulle jeg betale nu og så vente 3-4 mdr på at jeg hører noget fra foreninge så ville jeg da blive skuffet. Alle andre foreningen jeg enten er eller har været med i har da sendt matriale inden 14 dg.
Kommentar