Oreochromis Squamipinnis
Era Favorit fiskar från Malawisjön
Kollaps
X
-
-
Melanchromis Johanni, ChisumuliKommentar
-
Cyrtocara moorii har alltid varit en stor favorit, men det finns ju flera!Kommentar
-
Igår blev Fryerin en mastodontfavorit. Jag har haft gruppen i snart ett år men igår ändrades allt. Jag skickade 10 goldenyngel på ca 3 cm och 10 A.rödrubin av sama storlek.
Snacka om att mina Fryeri ändrade karaktär från att mest stå och hänga i baren och vänta på mat till riktiga monster.
Spännande att få fram ett riktigt jaktbeteende när dem står och lurpassar på småttingarna som gömmer sig bland grönsakerna. Pang på och ut med ett yngel i mungipan.
Maaaan vilka killingmachines.-------------------------
Hälsningar
Daniel Lindholm Kungliga Södermalm
720L Malawi
60L MalawismåttingarKommentar
-
Mina Aul.Strawberry Red bild finns på denna länk
riktigt fina färger på både hanar oc honor.
mvh kimTropheus moori golden kazumba F1
Tropheus dubosi F1
Tropheus Chaitica F1
Tropheus red chimba F1
Tropheus black pemba F1
Tropheus moori white limespot (Mwerazi) VF
Tropheus moori bärnsten F1
Tropheus moori kejsare
Mvh KimKommentar
-
-
-
en annan favorit-så svår att få tag påhttp://www.aquaoberndorf.homepage.t-...de/malawi1.jpgTropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Akvarie-setup (Salt)Kommentar
-
-
-
Fossorochromis rostratus grymt snygg
Mvh Mikael SchöllinKommentar
-
nimbochromis fuscotaeniatus e ju inte så pjåkig...finns så många...gillar själv lite mer robusta fiskarKommentar
-
Tropheops sp. "red cheek" är min favorit. Hade den på 80-talet men lyckades inte få tag på den till min omstart i år... I övrigt är Melanochromis johannii en firre jag inte vill vara utan.Kommentar
-
Ursprungligen postat av bmwpowerVad var det den hette ?
specmats kanske kunde beställa via akvariummalawi? hoppas iaf jag...
Ursprungligen postat av malawi375Tropheops sp. "red cheek" är min favorit. Hade den på 80-talet men lyckades inte få tag på den till min omstart i år...Senast redigerad av deelay; 14 December 2006, 20:02.Kommentar
-
Kommentar