Jag tycker att en av de absolut mest givande delarna av denna websida är artikelarkivet. Det måste vara en av de största artikelarkiven i detta ämne på nätet. Det skulle komma ännu mer till sin rätt ifall sökfunktionen fungerade lite bättre. Om man söker på tex. ordet "odling" så kommer det upp en oöverskådlig mängd artiklar. Jag har då antagit att anledningen till detta är att ordet "odling" på något sätt förekommer i texten. Eftersom jag vid dessa tillfällen alltid hittat en massa intressanta artiklar att läsa så har jag aldrig brytt mig om att fundera över mitt ursprungliga sökord.
Nu har jag kollat noggrannare och finner att det sökordet faktiskt inte förekommer i artikeln som jag fått upp. Jag tycker att det vore iressant att bringa ordning i detta "hav" av ciklidkännedom som trots allt är (eller kommer att bli) generationer av ciklidisters gåva till eftervärlden.
Jag vill samtidigt påpeka att jag tycker att det är helt onödigt med felaktiga påståenden som "ciklid världens mest besökta forum" på vår förstasida. Jag tror att vi allihop gillar vårt forum i alla fall, det finns ingen anledning till att låtsas vara störst.
mvh,
Fredrik H.
Nu har jag kollat noggrannare och finner att det sökordet faktiskt inte förekommer i artikeln som jag fått upp. Jag tycker att det vore iressant att bringa ordning i detta "hav" av ciklidkännedom som trots allt är (eller kommer att bli) generationer av ciklidisters gåva till eftervärlden.
Jag vill samtidigt påpeka att jag tycker att det är helt onödigt med felaktiga påståenden som "ciklid världens mest besökta forum" på vår förstasida. Jag tror att vi allihop gillar vårt forum i alla fall, det finns ingen anledning till att låtsas vara störst.
mvh,
Fredrik H.
Kommentar