If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Finns det någon utanför Svea rikes gränser som fått CB 1/2006?
Erik
Både Vasa och Åbo fick sina redan före veckoslutet, men i Helsingfors väntar man ännu....
(Men, allt kommer till den som kan vänta, sade redan Alexander Lukas)
Helsinfors ligger ju lite avsides...åtmintstone om man har torget i Kuopio som utgångspunkt [:-)] .
Nåja, den som väntar på något gott osv.
Erik
Ursprungligen postat av Mikael W
Både Vasa och Åbo fick sina redan före veckoslutet, men i Helsingfors väntar man ännu....
(Men, allt kommer till den som kan vänta, sade redan Alexander Lukas)
Och de delar ut posten pa lordagar och har billigaste portot i Europa! Det kostar tio ganger mer att skicka ett paket fran Sverige till England som det kostar att skicka ett fran England till Sverige. Visste ni att England var forst med frimarken och att det ar darfor som det inte star Storbritanien pa dem? Fast nu vill de privatisera posten har ocksa...
I östra Finland lyser den också med sin frånvaro. Jag har fått besked om att ett extrautskick skulle ha gjorts i helgen (4-5 mars) så om bladen postats i måndags räknar jag med att ha den i lådan i morgon. Om inte, så är det säkert mer än en sak som är på tok.
Ursprungligen postat av Flygare
Ciklidbladet har inte kommit till mig i malmö heller, den 8:e mars. Någon som vet vad som har hänt eftersom så många inte har fått ciklidbladet ännu?
Kommentar