If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har inte fått tidningen heller!
Hur kan det komma sig att det är så stor spridning på utdelningen av CB? Postas inte alla samtidigt?
Alla bör väl känna till hur posten fungerar idag!
Post som levereras nästa dag brukar alltid komma fram nästa dag förutom företagspaket som kan göra sightseeing i hela sverige.
Ekonomiförsändelser kan bli liggandes flera dagar på kontoren pga diffusa anledningar.
Det märks kanske att jag inte gillar postväsentet.[]
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Alla bör väl känna till hur posten fungerar idag!
Post som levereras nästa dag brukar alltid komma fram nästa dag förutom företagspaket som kan göra sightseeing i hela sverige.
Ekonomiförsändelser kan bli liggandes flera dagar på kontoren pga diffusa anledningar.
Det märks kanske att jag inte gillar postväsentet.[]
Skulle vilja saga att allt du skriver ar sjalvklart forutom sista meningen.
[:-)] Efter att ha läst igenom det nya numret så kan jag bara säga. Planchen som följde med kommer jag att sätta upp hos en av favoritaffärerna i stan. All reklam som NCS kan få är bra reklam. PS. Har också annamat solglasögonstrenden
[] Hej alla jag fick mitt numer i onsdags snacka om man blev lycklig över sitt första nummer jag får säga tack för en bra tidning.Nu får man sätta sig ner och läsa allt som står i den. Mvh Torbjörn []
[:-)] Efter att ha läst igenom det nya numret så kan jag bara säga. Planchen som följde med kommer jag att sätta upp hos en av favoritaffärerna i stan. All reklam som NCS kan få är bra reklam. PS. Har också annamat solglasögonstrenden
Jag fick 2 planscher, men det kanske alla fick, grunnar på var jag ska sätta upp dem.
Återigen, är helnöjd med tidningen, kan man beställa äldre nummer?
Jag fick 2 planscher, men det kanske alla fick, grunnar på var jag ska sätta upp dem.
Återigen, är helnöjd med tidningen, kan man beställa äldre nummer?
....det är en notis i nya CB om utförsäljning av gamla nr....
Satt här och beundrade min plansch som nu är snyggt inramad och hänger ovan akvariet och först nu såg jag att Nordiska ciklidsällskapet är felstavat. Så det kan bli, korrekturläsning på kommande planscher kanske? ; ) Hehe , ja det ger väl extra charm till den.
Kommentar