Det skulle vara kul att se hur det blev []
Nu har CB 1/2006 kommit!
Kollaps
X
-
-
Mr. Redaktör, har du inte betalat medlemsavgiften?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Inget Ciklidblad här idag heller [:-(] ...nåja jag får väl korrekturläsa artiklar till nummer 2 i helgen istället [:-)]Kommentar
-
-
-
-
Ursprungligen postat av Pangaeaär det bara jag som tycker att bilderna är väldigt mörka överlag..? []
Håller me dig lite, endel är rätt mörka. Iofs bättre de än för ljusa!Kommentar
-
Tidningen dök ner i min låda för rätt många dagar sen känns det som. Skumt att vissa får vänta så länge. Hur som helst får jag ställa mig i raden av de som sagt att den ser riktigt bra ut. Bra jobbat!
Måste tyvärr också meddela att en av mina fina Metriaclima Callainos hanar har gått bort. Tror det var den som var till höger på bilden där två hanar fightas. Verkligen tråkigt, de var så sköna att skåda tillsammans. [] Den dominantaste är fortfarande i livet som tur är.Senast redigerad av Prayerman; 24 February 2006, 20:38.Tomas Wallengren
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029Kommentar
-
Det värsta är att din överlevande hane förmodligen tycker det är en bra grej...Kommentar
-
Hehe, jo kanske det. Men de hade många fina duster tillsammans. Tror han saknar honom en aning.Tomas Wallengren
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=217029Kommentar
-
Någon mer än jag som inte fått sitt ciklidblad ännu?Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - CO2 - Vivarium Design - Blogg - AkvarieWikiKommentar
-
Fick min tidning i onsdags, så du borde oxå ha fått den då.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Rättelse rabattbutik??
Ser att zoobutiken zoohoo i västerås står med i tidningen som rabattbutik trots att de slog igen för över 1 år sedan? Eller har de startat upp igen?
För övrigt en suverän tidning med många fina bilder och artiklar||||Kommentar
Kommentar