Kalle-Maja: Jag tror på upp i taket.. känns bäst.. om du inte tycker svart är så snyggt kan du ju ta och linda in kabeln i vit eltejp.. (på långsidan av tejpen alltså)
Vad är snyggast?
Kollaps
X
-
-
Väggen, rummet blir ljusast då och sambon blir glad!
Och det vet väl alla att man måste hålla sig väl med sambon/frun när det gäller detta.
Annars riskerar kommande projekt vara körda redan från början... ;-)Bara ekonomin och boytan sätter gränser...Kommentar
-
Kalle-Maja
Angående kablarna så kommer jag ta det beslutet senare i veckan när allt e på plats... kan inte visualiera det hela ännu tyvärr, men det kommer väl =)Kommentar
-
Du får använda omröstningsfunktionen här i forumetKommentar
-
Ursprungligen postat av malplaceradGolvet, då smälter bänken och golvet ihop och akvariet svävar omkring lite gåtfullt för sig själv.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kalle-MajaDet blir nog snyggt det där! Jag har en estetisk fundering angåeende hängande armaturer. Har själv precis fått hem två liknande armaturer som på din bild. Vad som bilden dock inte visar är nätkablarna. Mina nätkablar skulle vara transparanta, vilket dom inte var[], och då hade jag tänkt dra upp dom i taket. Hursomhelst är min fråga om ni tycker att det blir snyggast att dra upp kablarna i taket eller om man ska dra dom bakåt neråt.Kommentar
-
Senast redigerad av Cutekid; 20 February 2006, 16:59.Kommentar
-
Ursprungligen postat av CutekidVarför slänga upp en vit plastskena när det finns vita häftklammrar att fästa sladdarna med? Samma metod används vid elinstallationer för övrigt. Mkt enkelt att använda och lätt att ta bort.Kommentar
-
Jorsa har en poäng där. Så låt helt enkelt din tjej bestämma. Då blir hon glad och du slipper välja. ;-mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
-
Nu är det nära... börjar få hybris =) Äntligen har det kommit så nu ska det fraktas hem på fredag sen så =)=))
Bänken blev i ton med väggen... tack för hjälpen =)
Burkarna till höger är 480Liters så lite sjust blir det med 860L även om man hade föredragit ännu större men detta e max va som går att få in i hissen utan att behöva slägga =)Kommentar
-
Nu e det på uppfyllning... en bit kvar innan det kommer i fisk.Kommentar
-
Ser nice ut....hur stort e karet ?// drd
Nu med ännu fler malar.......L046 igen
Min diskus o mal Zoon = http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=183541
Bildarkiv på zpet= http://www.zoopet.com/medlemsbilder/...=30457&cat=500Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdSer nice ut....hur stort e karet ?Kommentar
-
Damn najs deelay! Men ser jag vit sand?Kommentar
Kommentar