Ska bänken gå i linje med golvet eller med väggen... färmässigt dvs, har lite svårt o bestämma mig =)
Vad är snyggast?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Väggen...;-)
Hmm..nu blev jag tveksam...akvariet ska ju vara fokusen och det blir det kanske inte om du har ljus bänk.
Äsch...jag säger Golvet!...eller...hm...Väggen!...Nej Golvet..[]Kommentar
-
Golvet! När karet kommer upp på bänken så kommer man ju inte se lika mycket av väggen..
Mvh
Björnfisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKARKommentar
-
-
Väggen tycker jag. Tror att bänken kommer att smälta in bättre.540 (180x60x50) under uppbyggnad
30L Nano under planering
Drömmer om ett NanorevKommentar
-
-
Jag röstar på alternativ 3 - måla den svartKommentar
-
-
-
haha jo nu blev det ju lättare =)
Micke!
Svart får den inte vara för tjejen, det e enda kravet hon har eftersom hon vill ha det "ljust och fint"... vad nu det e =)
Det börjar bli bråttom burken kommer i veckan så då vill man ju vara klar så att säga!
Citerar Stefan!
Äsch...jag säger Golvet!...eller...hm...Väggen!...Nej Golvet.. eller...hmm
Kan tillägga att rampen kommer vara i silver o hänga från taket... som det e tänkt nu iaf.
En sådan som visas på bilden!Senast redigerad av deelay; 20 February 2006, 13:12.Kommentar
-
-
Det blir nog snyggt det där! Jag har en estetisk fundering angåeende hängande armaturer. Har själv precis fått hem två liknande armaturer som på din bild. Vad som bilden dock inte visar är nätkablarna. Mina nätkablar skulle vara transparanta, vilket dom inte var[], och då hade jag tänkt dra upp dom i taket. Hursomhelst är min fråga om ni tycker att det blir snyggast att dra upp kablarna i taket eller om man ska dra dom bakåt neråt. Hur ska du göra deelay? Det är ju väldigt diskret med bara två tunna vajrar, ger nästan ett svävande intryck, men å andra sidan vill man ju ha rent i synfältet mellan ramp och kar. Hmm...Kommentar
-
Hej!
Väggen, utan tvekan. Bruna möbler som inte är av trä tycker inte jag ser bra ut.
Hängande armatur är ju skitsnyggt, jag hade nog helst dragit kabeln åt sidan ner, eller upp? Det var en svårare fråga.
Mvh
olofKommentar
-
Golvet, då smälter bänken och golvet ihop och akvariet svävar omkring lite gåtfullt för sig själv.||||Kommentar
Kommentar