Vet inte om jag missat nåt men har den avdelningen slagit igen eller..?
Vad har hänt med Medlemmarnas bilder..?
Kollaps
X
-
-
Sedan man kan posta bilder i forumet och en artbeskrivning har tillkommit så tror jag att det handlar om lågt intresse att lägga upp bilder i nämnda avdelning. Men det vore kul om även den avdelningen levde ett liv.
Mvh Jari -
Vi kan väl ha en avdelning med "ickemedlemmarnas bilder" där de kan lägga sina länkar istället?mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarnaKommentar
-
-
Håller med...det var en bra idé! Jag är ingen beundrare av den stängda funktionen för "icke" medlemmar gällande foto i forumet. Å andra sidan är det en svår fråga då jag, som föreningsmedlem, helst ser att alla är betalande medlemmar då det gynnar föreningen, hobbyn och ciklid.se...men men...Per´s idé ger iallafall möjligheter.Kommentar
-
Ja, det var ju en finfin idé
Även om idén i sig är bra kommer det strax en sprillans ny version av Medlemmarnas bilder där i princip allt är till det bättre jämfört med tidigare. Möjligheter att ge sina bilder valfritt antal sökordskriterier är en av de goa nyheterna.Tony EnglundKommentar
-
Oj oj är de redan på G .. jag ställde ju frågan i höstas heheKommentar
-
Ursprungligen postat av LaeskOj oj är de redan på G .. jag ställde ju frågan i höstas hehe
Samtidigt har vi som arbetar med föreningen en del annat att hinna med som du säkert förstår. Så här i början av ett nytt år är det alltid en hög arbetsbelastning med t ex uppdatering av medlemsregister, kontakt med annonsörer och rabattaffärer mm. I år har vi också arbetat med att förnya Ciklidbladet.
Det är viktigt att tänka på att alla som arbetar med föreningen gör det idéellt och ska hinna med föreningsarbetet vid sidan av sitt vanliga arbete. Vi gör så gott vi kan och det mesta brukar fixa sig med tiden, även om man ibland skulle önska att det kunde gå lite snabbare. Men det tror jag att du förstår "Laesk" med tanke på din smiley.Kommentar
Kommentar