§20 är faktiskt i princip även en lag.
Olympus vs Canon hjälp.
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av johan_lindgrenvilken är är nr 20?Kommentar
-
LOL ja så kan man ju oxå göra, lättast är ju annars skriver det då jag inte hittar mer än till 19 i er text.
Kommentar
-
Länken högst upp på denna sida:
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MickeDet är ingen lag utan en regel för NCS-forum som röstades igenom av föreningens medlemmar vid föreningens årsmöte förra året.
Hmm ok .. me andra ord tycker DU att regeln är bra? En liten motivering tillv arför vore fint.
Själv tycker jag de är löjligt att be min polare som inte är intresserad av fiskar att regga sig här för å visa sin bild..
tycker de va passande att visa bilden me tanke på trådens skapares fråga om höga ISO..Senast redigerad av Laesk; 18 February 2006, 16:05.Kommentar
-
Vad jag anser spelar väl egentligen ingen roll eftersom min röst inte är värd mer än din i föreningen. För att underlätta för moderatorena är regeln i alla fall till god hjälp. Hur skulle vi t ex veta att du fått tillstånd av din kompis att publicera hans bild när du inte ens nämner det i ditt inlägg?
Eftersom NCS är ansvariga för vad som publiceras på denna hemsida har vi också ett ansvar att se till att svensk lag efterlevs. För att det ska bli praktiskt möjligt tog styrelsen och moderatorerna gemensamt fram ett förslag till forumregler som röstades igenom vid årsmötet. Det är så det fungerar i en förening och om du anser att något är fel så har du som medlem möjlighet att komma till årsmötet och göra din röst hörd.
För vidare diskussion vill jag påminna om forumregeln som säger att synpunkter på moderering ska ske per e-post direkt till berörd moderator.
Åter till ämnet!Kommentar
-
tack, ville bara få en blick om hur ni tänkt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Micke
kanske är bra att se till att det står lika på bägge ställena? båda länkarna gäller forumsreglernaKommentar
-
Reglerna finns bara på ett ställe nu.Kommentar
-
Det är ju enkelt egentligen. NCS måste fråga din kompis och få ett muntligt "ja" innan de kan publicera bilden. Det är inte du som publicerar den Läsk, det är NCS och de har inte frågat.
Hur krångligt detta skulle bli att administerera behöver vi inte ens gå in på.Kommentar
Kommentar