Hejsan vad tycker ni om mitt 720-liters Malawikar. Det går cieka 50 Mbunas och fyra placidichromis electra i det . Jag har grort allt själv.
Mitt 720-liter Malaxikar
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Det ser trevligt ut Matz! Jag kanske får titta live på det i morgon när jag hämtar fiskarna hos dig? [:-)]mvh Per
Tanganyika och Västafrika i burkarna -
Det skall gå alldeles utmärkt. Vi ses väl nån gång mellan halv två och halv tre. Jag bor förresten på femte våningenTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
snyggt akvarium!
Mycket häftig inredning.mvh ville.
375 L Malawi
585 L Malawi
54 L Johanniyngel
25 L OB rödzebrayngelKommentar
-
-
Närbild.
En liten närbbild på inredningen i mitt 720-literskar. Med en Placidichromis electrahane poserandeTo be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
-
-
Fin Electra-hane! Jag ska skaffa just denna art som jag beundrat en stund på avstånd. Hur stabilt är det med stenarna? Har du limmat ihop dom eller står dom så där "fritt" mot varandra? Fint akvarium...gjort allt själv? Akvariet också??Senast redigerad av StefanL; 16 February 2006, 19:54.Kommentar
-
Malawikaret
Stenarna står löst placerade med varandra. Men det är helt stabilt. Jag kan verkligen rekommendera electra. Väldigt fina och tåliga. Plus att dom går bra ihop med mbunas. Jag kan rekommendera att du skaffar lika många hanar som honor då färgar dom mycket bra. Akvariet och bänken har jag köpt på annons för 2500kr. Däremot har jag gjort lysramp, bakgrund och kammarfiltret själv.To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!Kommentar
Kommentar