känner till en privat sida på nätet som "lägger" upp filmer från national geographics, men inte alla. Jag kan ju kolla om den läggs upp där, och kanske länka vidare på något sätt, om det nu är lagligt.
Film på fredag
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av HankIngen som har DVD-recorder OCH National Geopgraphic?
Om den nu har varit slutsåld LÄNGE kan man väl göra ett par ex, eller? :/"Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Daniel KSom tips kan jag nämna för er lyckliga innehavare av tv-kanalen "National Geographics" så går det en film som heter "Jewel of the Rift" fredag (17/2), skulle visst handla om ciklider främst i Tanganyikasjön.//Stefan LindstedtKommentar
-
Vid närmare efterforskning kan jag tyvärr bekräfta tidigare inlägg...filmen går bara på amerikanska National Geographics-kanalen. Har kollat den europeiska tv-tablån hela februari ut och den kommer dessvärre inte att sändas här.
Har någon av er nån släkt eller vän i USA så hade det varit kanon om de kunde "hjälpa" oss...Malawi: 450l, 112l, 54lKommentar
-
Jag har den på VCD, så för er som finns i trakterna kanske en videokväll kan bli aktuelltTony EnglundKommentar
-
Jag har den på video. Plus en till från T- sjön. Jag har oxå enfilm som presenterar malavi ciklider dock som stillbilder samt tal till varje bild.
Kan de va nåt?
/ TomasKommentar
-
Har nu letat en stund efter videobandet. De titlar som jag har är (garanterar inte att de är helt riktiga)
1, Tanganikasjön
2, Fish from Burundi to your home (tanganikasjön)
3, Malawisjöns Ciklider
/TomasKommentar
-
Ursprungligen postat av THE-FONZkänner till en privat sida på nätet som "lägger" upp filmer från national geographics, men inte alla. Jag kan ju kolla om den läggs upp där, och kanske länka vidare på något sätt, om det nu är lagligt.
Det underbara med Svensk lag är att det är oki att länka till nedtankningar, men inte att tanka typ...Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiPå den engelska talar denna herre: http://www.imdb.com/name/nm0000984/Kommentar
-
Jep, se inlägg #3 Jewel of the Rift är ståpäls i kvadrat.Kommentar
-
Ursprungligen postat av ZaphiJep, se inlägg #3 Jewel of the Rift är ståpäls i kvadrat.
Skillanderna är faktiskt mycket stora!Kommentar
Kommentar