Som tips kan jag nämna för er lyckliga innehavare av tv-kanalen "National Geographics" så går det en film som heter "Jewel of the Rift" fredag (17/2), skulle visst handla om ciklider främst i Tanganyikasjön.
Film på fredag
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Denna får ni inte missa! Har ni den inte själva bör ni ringa runt i grannskapet och kolla om de har kanalen för denna film är helt suverän!
Dessutom råkar det vara en gammel star trek kapten som talar i denKommentar
-
Filmen ar ju mer eller mindre legendarisk bland ciklidister och har varit slut hos National Geopgraphic lange. Att de visar den igen far vi ju hoppas betyder att den kommer pa DVD sa smaningom. De talar kanske inte om vad fiskarna heter i alla lagen utan det blir en del makrillciklid, men man far folja dem sa det blir inte det vanliga en fisk en fisk till. I Sverige pratade Bo Landin nar den gick pa 4an och "jag kommer inte ihag vad hon heter men har haft en massa dating talk shower" pa femman. Pa femman sker det efter ett tag forskjutning pa namnen sa forvirringen ar om inte total, ganska roande. Jag tror inte 4an gjorde det felet. Jag har inte originalet men skulle garna ha det.
HAr ar en annan trad om nastan samma sak.Senast redigerad av Ola Svensson; 14 February 2006, 17:34.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Ni som inte kan se filmen kan ta kontakt me mig, så ordnar vi de på annat sätt...Kommentar
-
Kommentar
-
-
Senast redigerad av Itsa; 14 February 2006, 18:35.Kommentar
-
Ingen som har DVD-recorder OCH National Geopgraphic?
Om den nu har varit slutsåld LÄNGE kan man väl göra ett par ex, eller? ://#378 Hank
Zoonen:
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=76285
NCS medlemsbilder:
http://www.ciklid.se/medlemsbilder_f...20Persson'Kommentar
-
-
Är det den filmen ifrån tan-sjön där ett par riktigt stora ciklider (kommer ej på namnet) flyttar en sköldpadda som försöker ta deras yngel?720Kommentar
-
Ursprungligen postat av Mr.GerhardÄr det den filmen ifrån tan-sjön där ett par riktigt stora ciklider (kommer ej på namnet) flyttar en sköldpadda som försöker ta deras yngel?
jeppsKommentar
-
Boulengerochromis microlepis kan vara de stora cikliderna. Spela in filmen, säger jag bara. Suveränt bra!!
Hilsen,
PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Gillar inslaget i filmen om callipterusen, det kommer verkligen fram vilken häftigt firre det är. Efter sett filmen skaffade jag calliptrerus och jag blev inte besviken720Kommentar
Kommentar