If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
känner till en privat sida på nätet som "lägger" upp filmer från national geographics, men inte alla. Jag kan ju kolla om den läggs upp där, och kanske länka vidare på något sätt, om det nu är lagligt.
Som tips kan jag nämna för er lyckliga innehavare av tv-kanalen "National Geographics" så går det en film som heter "Jewel of the Rift" fredag (17/2), skulle visst handla om ciklider främst i Tanganyikasjön.
Kanon, det här måste jag ju se. Tackar för tipset.
Vid närmare efterforskning kan jag tyvärr bekräfta tidigare inlägg...filmen går bara på amerikanska National Geographics-kanalen. Har kollat den europeiska tv-tablån hela februari ut och den kommer dessvärre inte att sändas här.
Har någon av er nån släkt eller vän i USA så hade det varit kanon om de kunde "hjälpa" oss...
Jag har den på video. Plus en till från T- sjön. Jag har oxå enfilm som presenterar malavi ciklider dock som stillbilder samt tal till varje bild.
Kan de va nåt?
känner till en privat sida på nätet som "lägger" upp filmer från national geographics, men inte alla. Jag kan ju kolla om den läggs upp där, och kanske länka vidare på något sätt, om det nu är lagligt.
Det underbara med Svensk lag är att det är oki att länka till nedtankningar, men inte att tanka typ...
Kommentar